حل مشکلات اقتصادی در گرو نقش آفرینی مردم است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به ۸دی، سردار غلامرضا سلیمانی بعداز ظهر امروز در مسجد جعفری صومعه سرا در جمع بسیجیان و نمازگزاران این شهرستان و در جریان بازدید همزمان ۸ واحد مسکن محرومین با بیان اینکه بسیجیان انرژی خود را در مسیر انقلاب و ترویج آرمان های امام راحل می‌گذارند گفت: گیلانی‌ها از همان ابتدا اسلام را پذیرفتند و همواره دنبال تشکیل مذهب تشیع بودند‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه استکبار جهانی آرمان‌های مسلمانان را می‌شناسند خاطرنشان کرد: مستکبران می‌دانند اگر جهان اسلام از زیر سلطه غرب آزاد شود، تمدن غرب دچار فروپاشی می‌شود.
,
 
,
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه هرگاه از فرامین رهبری پیروی کردیم به موفقیت‌های بزرگی دست یافتیم و دنیا در این زمینه از ما الگوبرداری کرد بیان داشت: ملت ایران متحد و همدل در برابر سختی‌ها ایستادگی می‌کنند و این موضوع در جریان ویروس کرونا و کمک‌های مومنانه به خوبی نمایان شد.
,
 
,
مسیر فعلی اقتصاد کشور غلط است
, مسیر فعلی اقتصاد کشور غلط است, مسیر فعلی اقتصاد کشور غلط است,
 
,
وی نتیجه اقتصاد لیبرالی را ایجاد فقر و تولید ثروت‌های باد آورده و فاصله طبقاتی عنوان کرد و گفت: مسیر فعلی اقتصاد کشور غلط است و این در حالی است که ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های قوی داریم.
,
 
,
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه اگر مردم وارد عرصه اقتصاد شوند مشکلات حل می‌شود و در غیر اینصورت به سمت وابستگی می‌رویم افزود: باید تلاش کنیم مردم وارد صحنه شوند و اقتصاد خانه دارها فعال شود تا به اقتصاد مقاومتی مردم سالار دست یابیم.
,
 
,
سردار سلیمانی تاکید کرد: شکست دشمن در تمامی عرصه‌ها به ویژه عرصه اقتصادی ضروری است.
,
 
,
انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت گسترده مردم موجب انسجام و قدرتمندی ایران می‌شود
, انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت گسترده مردم موجب انسجام و قدرتمندی ایران می‌شود, انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت گسترده مردم موجب انسجام و قدرتمندی ایران می‌شود,
 
,
وی با اشاره به اینکه انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکت گسترده مردم موجب انسجام و قدرتمندی ایران می‌شود گفت: باید با انتخاب درست و مشارکت حداکثری در سال جاری شاهد اتفاقات بزرگ و نوید بخش باشیم.
,
انتهای پیام/
]
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اگر مردم وارد عرصه اقتصاد شوند مشکلات حل می‌شود و در غیر اینصورت به سمت وابستگی می‌رویم گفت: باید تلاش کنیم مردم وارد صحنه شوند و اقتصاد خانه دارها فعال شود تا به اقتصاد مقاومتی مردم سالار دست یابیم.