اجرای بیش از ۱۲ هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور/ برنامه ریزی بسیج برای ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به محورهای بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: بسیج بزرگ ترین تشکیلات مردمی دنیا است و اولین سند مبتنی بر بیانیه گام دوم نیز تدوین شده و مسیر حرکت ما را در گام دوم انقلاب مشخص کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج پاره تن مردم است و هرگز مصالح مردم را فراموش نمی‌کند بیان کرد: با وجود آنکه بسیج موازی هیچ دستگاهی نیست اما در راستای کمک به مردم و خدمت رسانی به محرومان با تمامی دستگاه‌ها همکاری داریم.
,
 
,
اجرای بیش از ۱۲ هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور
, اجرای بیش از ۱۲ هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور, اجرای بیش از ۱۲ هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور,
 
,
وی با تاکید بر ضرورت محرومیت‌زدایی در کشور اظهار داشت: در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار پروژه محرومیت زدایی را در سطح کشور اجرایی کردیم که هزار و ۵۰۰ پروژه مربوط به استان گیلان بود.
,
 
,
سردار سلیمانی تاکید کرد: ساخت بیش از ۷۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در استان گیلان را را در دستور کار داریم.
,
 
,
فعالیت ۷۰۰ هزار جوان در قالب ۴۲ هزار گروه جهادی در سطح کشور
, فعالیت ۷۰۰ هزار جوان در قالب ۴۲ هزار گروه جهادی در سطح کشور, فعالیت ۷۰۰ هزار جوان در قالب ۴۲ هزار گروه جهادی در سطح کشور,
 
,
‏وی از فعالیت ۷۰۰ هزار جوان در قالب ۴۲ هزار گروه جهادی در سطح کشور خبر داد و افزود: گروه‌های جهادی در تمامی مناطق کشور مشغول به خدمت رسانی هستند و تعداد آنها طی چند سال اخیر چندین برابر شده است و قرار است بیشتر نیز شود.
,
 
,
راهکار حل مشکلات کشور ورود مردم به صحنه اقتصاد مقاومتی است
, راهکار حل مشکلات کشور ورود مردم به صحنه اقتصاد مقاومتی است, راهکار حل مشکلات کشور ورود مردم به صحنه اقتصاد مقاومتی است,
 
,
سردار سلیمانی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید توسط نرم‌افزارهای مردم‌سالاری پیاده شود گفت: راهکار حل مشکلات کشور ورود مردم به صحنه اقتصاد مقاومتی است و بسیج نیز در این زمینه به عنوان یک تسهیل‌گر بستر سازی می‌کند.
,
 
,
رئیس بسیج مستضعفین کشور رویکرد این سازمان در استان گیلان را افزایش بهره‌وری مسئول محصول برنج خواند و عنوان داشت: طرح همگام با کشاورز مزارع زیادی را در استان گیلان تحت پوشش قرار دارد و می‌توان با بهره گیری از تجارب این سال‌ها میزان تولید این محصول استراتژیک را افزایش داد.
,
 
,
فعالیت کلینیک صنعت بسیج با رویکرد حل مشکلات واحدهای صنعتی
, فعالیت کلینیک صنعت بسیج با رویکرد حل مشکلات واحدهای صنعتی, فعالیت کلینیک صنعت بسیج با رویکرد حل مشکلات واحدهای صنعتی,
 
,
وی با بیان اینکه کلینیک صنعت بسیج با رویکرد حل مشکلات واحدهای صنعتی از دیرباز در سطح کشور فعالیت دارد اضافه کرد: در حال حاضر ۴۰۰ واحد صنعتی در گیلان عارضه یابی شده و مشکلات آنها اولویت بندی می‌شود تا با بهره گیری از توان علمی و شرکت‌های دانش بنیان در راستای حل معضلات آن گام برداریم.
,
 
,
برنامه ریزی بسیج برای ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری
, برنامه ریزی بسیج برای ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری, برنامه ریزی بسیج برای ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری,
 
,
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه بسیج برای ایجاد ۲۰۰ هزار فرصت شغلی برای سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی کرده است تصریح کرد: بسیج در حوزه مهارت آموزی و فروش محصولات، برند سازی و تسهیل گری در حوزه ایجاد بازارهای صادراتی ظرفیت‌های زیادی دارد.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه قرار است طی دو سال آینده کلیه شهرستان های استان گیلان تحت پوشش مراکز علمی و فناوری بسیج قرار گیرند گفت: ایده ها شناسایی و پشتیبانی می‌شوند و در حال حاضر نیز ۲۰۰ شرکت دانش بنیان در سطح کشور توسط این سازمان حمایت می‌شوند.
,
 
,
سردار سلیمانی از آغاز توزیع بسته‌های معیشتی از ۲۲ فروردین ماه خبر داد و بیان داشت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، توزیع بسته ها را آغاز کرده و افرادی که به خاطر کرونا قرنطینه می‌شوند نیز از لحاظ نیازمندی‌های این چنینی توسط بسیج پشتیبانی می‌شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
سردار سلیمانی با بیان اینکه قرار است طی دو سال آینده کلیه شهرستان‌های استان گیلان تحت پوشش مراکز علمی و فناوری بسیج قرار گیرند گفت: ایده ها شناسایی و پشتیبانی می‌شوند و در حال حاضر نیز ۲۰۰ شرکت دانش بنیان در سطح کشور توسط این سازمان حمایت می‌شوند.