دهدشت میزبان رقابت‌های فوتسال دسته یک بانوان کشور در اوج محدودیت های کرونایی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رضا نیکویی در گفتگو با  صبح زاگرس در خصوص برگزاری مسابقات فوتسال بانوان کشور گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان و اعلام ستاد کرونا، همه اماکن ورزشی سر باز و سر پوشیده تعطیل و انجام فعالیت‌های ورزشی در این اماکن غیر قانونی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 
,
رضا نیکویی تصریح کرد: تعطیلی این مراکز تا رسیدن به وضعیت مطلوب کرونا و تغییر وضعیت قرمزدر شهرستان کهگیلویه ادامه دارد و با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود.
,
 
,
 
,
وی همچنین در خصوص برگزاری رقابت‌های فوتسال لیگ دسته یک بانوان کشور در دهدشت افزود: چون این مسابقات کشوری است و از قبل برنامه ریزی شده است و طبق پروتکل های بهداشتی صورت می پذیرد.
,
 
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه این مسابقات حتما برگزار می شود افزود: با رعایت پروتکل ها، فقط در بازی دو تیم شرکت کننده بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
,
 
,
 
,
نکوئی تصریح کرد: از اعضای این تیم ها  تست پی سی انجام می گیرد، و تا جواب تست آنها اعلام نشود و در صورت مثبت بودن تستی در خوابگاه و سالن از حضور آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به این که امروز ورودی تیم ها خواهد آمد و از فردا مسابقات شروع خواهند شد افزود: چون شهرستان قرمز بوده و از قبل برنامه ریزی شده است تمام فضاهای ما تعطیل هستند بجز همین سالن مسابقات که همه کارهای بهداشتی آن انجام گرفته و همه عوامل باید دستورات را رعایت کنند و در شش  روز این بازی ها به اتمام خواهند رسید.
,
 
,
 
,
گفتنی است؛ شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه میزبان گروه پنجم رقابت‌های فوتسال بانوان لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور است. این دوره از رقابت‌ها به مدت ۶ روز و از ۲۰ تا ۲۵ فروردین  برگزار می شود.
,
 
,
 
,
چهار تیم شامل آریا ترکان مراغه، دستگردی یزد، هیأت فوتبال نطنز کاشان و هیأت فوتبال شهرستان کهگیلویه در این رقابت‌ها حضور داشته و به مصاف یکدیگر می‌روند.
,
 
,
 
,
و در پایان  ۲ تیم برتر به مرحله بعدی رقابت‌های فوتسال بانوان لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
رضا نیکویی گفت: دهدشت میزبان گروه پنجم رقابت‌های فوتسال بانوان لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور است که به مدت ۶ روز و از ۲۰ فروردین در این شهر برگزار می شود.