برگزاری اولین نماز جمعه برای بانوان اهل تسنن دهستان جرگلان در نخستین جمعه ماه رمضان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جابر خالدی، شهردار یکه سعود در گفتگو با عصر اترک گفت :  طی مراسمی در نماز جمعه روز گذشته با حضور جمعی از اهالی و علما و مسئولان بومی، مسجد جامع شهر یکه سعود به بهره برداری رسید. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

خالدی افزود: مسجد جامع شهر یکه سعود به نام بانی آن  آتانیاز آخوند از علمای اعظام درگذشته شهر بعد از یازده سال تلاش مستمر به بهره برداری رسید.

,

وی گفت: ساخت این مسجد از یازده سال قبل با ۶۰۰ متر زیر بنا در سه طبقه شروع شد که تا قبل از افتتاح نمازگزاران در طبقه همکف نماز های یومیه و جمعه خود را به جا می آوردند و از روز گذشته طبقه همکف جهت پذیرایی در اعیاد و آیین های مختلف و سایر طبقات ویژه آقایان و بانوان برای برگزاری نماز جمعه در نظر گرفته شده است.

,

وی افزود: این مسجد با کمک های مردمی و خیران احداث و افتتاح شده است و ظرفیت آن بالغ بر سه هزار نفر است که علاوه بر شهروندان یکه سعود، اهالی روستاهایی  مجاور اعم از گرکز، قاولقا و حاشیه مرزی این بخش ،می توانند در آن نمازهای جمعه و یومیه خود را به جا بیاورند .

,

وی همچنین افزود: بنا به اعلام علما، بانوان مرکز بخش برای اولین بار از اولین جمعه ماه رمضان می توانند نمازهای جمعه خود را در این مسجد به جا بیاورند.

,

انتهای پیام/

]
جابرخالدی گفت: بانوان دهستان جرگلان در نخستین جمعه ماه مبارک رمضان در اولین نماز جمعه این دهستان که در مسجد جامع شهر یکه سعود برگزار می شود، حضور می یابند.