۵۷۰۰ کارمند در خراسان شمالی به کرونا مبتلا شده اند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، علی بیگ زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: طبق اعلام وضعیت توسط ستاد کشوری کرونا تمام استان های کشور دچار کرونا انگلیسی شدند  و این ویروس با سرعت در حال انتشار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, ،,

وی ادامه داد: تا ۱۹ فروردین سال جاری پنج‌هزار و  ۷۱۹ نفر از کارکنان دولت در خراسان شمالی به کرونا مبتلا شده اند که پنج هزار و ۵۶۰ نفر بهبود یافته، ۱۳۱ نفر تحت درمان و ۲۰ نفر جانشان را از دست داده اند که از این تعداد پنج نفر خانم بوده اند.

,

بیگ زاده اضافه کرد: براساس بخش نامه و دستورالعمل های دریافتی از ستاد ملی کرونا دستگاه های اجرایی ضروری و خدمات رسان در شهرهای با ‌وضعیت زرد و نارنجی با ۱۰۰ درصد ظرفیت و مابقی دستگاه های غیر ضرور با دو سوم ظرفیت پای کار باشند.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: درشهرهای با وضعیت قرمز که شامل بجنورد، اسفراین و شیروان است، حضور کارکنان در دستگاه های ضروری و خدمات رسان تا ۵۰ درصد و غیرضرور تا یک سوم تقلیل پیدا کند.

,

بیگ زاده یادآور شد: از مردم تقاضا می شود که در شرایط هشدار قرمز کرونایی برای کارهای غیرضروری به دستگاه های اجرایی مراجعه نکنند  و اموراتشان را به بعد موکول کنند.

,

انتهای پیام/

]
علی بیگ زاده با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون پنج‌هزار و ۷۱۹ نفر از کارکنان دولت در خراسان شمالی مبتلا به کرونا شده اند، گفت: از این تعداد ۱۳۱ نفر تحت درمان و ۲۰ نفر فوت و مابقی بهبود یافته اند.