غیر از شعب داخل بازار، هیچ یک از شعب بانک‌ها در زنجان تعطیل نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن دادگر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; غیر از شعب داخل بازار که محیط آن سرپوشیده است، بقیه شعب بانک‌ها دایر بوده و تعطیل نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی در خصوص نحوه فعالیت بانک‌ها در وضعیت قرمز و محدودیت‌های کرونایی خاطرنشان کرد: غیر از شعب داخل بازار، تمام شعب بانک‌ها دایر بوده و با حضور 50 درصد نیروها به ارائه خدمات به مشتریان می‌پردازند.

,

دادگر با بیان اینکه ارائه خدمات بانکی در هیچ شرایطی، تعطیل‌بردار نیست، تصریح کرد: نحوه حضور 50 درصد نیروها نیز به تشخیص به تشخیص مقام مافوق بانک مربوطه دارد.

,

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با بیان اینکه این رویه برای شعب 14 بانک عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌ها است، گفت: مهمترین عامل این است که در ارائه خدمات به مردم، تعطیلی نداریم و خدمات باید ارائه شود ضمن اینکه ساعت کاربانک‌ها نیز طبق روال قبلی است.

,

وی در خصوص صدور کارت اعتباری برای سهام عدالت اظهار داشت: این امر فعلاً فقط در بانک ملی صورت می‌پذیرد و عمومیت ندارد.

,

دادگر خاطرنشان کرد: تا این لحظه فقط بانک ملی، عامل کارت اعتباری برای سهام عدالت بوده و در خصوص سایر بانک‌ها هنوز ابلاغی صورت نگرفته است.

,

انتهای پیام/

]
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان در خصوص نحوه فعالیت بانک‌ها در وضعیت قرمز و محدودیت‌های کرونایی گفت: غیر از شعب داخل بازار سرپوشیده، تمام شعب بانک‌ها دایر بوده و با حضور 50 درصد نیروها به ارائه خدمات به مشتریان می‌پردازند.