جلیجو مشاور امور جوانان و قهرمانان فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی شد+عکس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، علی جلیجو طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان مشاور رییس فدراسیون در امور جوانان و قهرمانان ورزش‌ زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در حکم باران چشمه خطاب به جلیجو آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم از تاریخ 21 فروردین ماه ۱۴۰۰ به عنوان مشاور رییس فدراسیون در امور قهرمانان و جوانان منصوب می شوید.

,

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور، در راستای اهداف و برنامه های فدراسیون برای توسعه ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در بین جوانان اقدامات بایسته را به عمل آورید.

,

علی جلیجو از ملی پوشان و قهرمانان ورزش زورخانه ای است که سالها در رشته های میانداری انفرادی، تیمی زورخانه ای، چرخ تیز و... دارای عنوان های برتر و طلایی می باشد که اخیرا با سرپرستی وی در مسابقه تلویزیونی عصر جدید گروه جوانمردان ایران زمین توانست مقام سوم دومین دوره این رقابت های جذاب و دیدنی را که از طریق سیمای جمهوری اسلامی ایران در شبکه سه سیما پخش می گردید، را از آن گروه خود کرده و با نمایش حرکات زیبا و دیدنی از این ورزش ملی، کهن و آیینی به شمار علاقمندان این رشته ایرانی بیافزاید.

,

, ,

انتهای پیام/

]
با حکم سرپرست فدراسیون مشاور امور جوانان و قهرمانان فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی شد.