امیر سرتیپ نصیرزاده با همسر شهید سپهبد علی صیاد شیرازی دیدار کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه روسای ادارات عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این نیرو، همزمان با سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی با حضور در منزل ایشان با خانواده وی دیدار و گفت و گو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در این دیدار با تمجید از شهامت بی بدیل و اخلاص کم نظیر شهید صیاد شیرازی که الگویی عملی از رفتار و فرماندهی علوی را ارائه کرده ‍اند، با تاکید بر همراهی همسر این شهید بزرگوار در این راه، گفت: قطعا اجر شما نزد خداوند متعال کمتر از آن شهید عزیز نیست و پشت نام بزرگ و ماندگار شهید صیاد، استقامت و همراهی و سلوک زینبی شما دیده می‌شود.

,

در این دیدار همسر شهید صیاد شیرازی با بیان خاطراتی از ارتباط معنوی شهد صیاد با آیت الله بهاءالدینی به اثرات معنوی برقراری این ارتباط در انگیزه ادامه جهاد و مقاومت اشاره کرد و گفت: هربار که از دیدار با آیت الله بهاءالدینی بر می گشتیم روحیه شهید ایشان چند برابر می شد.

,

وی به وعده  صادق آیت الله بهاءالدینی به سپهبد صیاد شیرازی برای شهادت وی اشاره کرد و افزود: همسرم برای شهادت در راه خدا لحظه شماری می‍کرد و به آرزوی خود رسید.

,

 

,

در این دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با اهداء لوح، از مقام شامخ سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و سیره  زندگانی زینبی همسر ایشان تجلیل کرد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت سالروز شهید صیاد شیرازی با همسر این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.