شهید صیاد شیرازی با اعتقاد به تفکر بسیجی بر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی لرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی، اظهار داشت: نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری نشانگر جایگاه افراد در تمام امور است، با داشتن روحیه همت مضاعف و کار مضاعف می توان داعیه ولایتمداری داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی با اشاره به اینکه ولایتمداری از خصوصیات بارز شهید علی صیاد شیرازی بود، افزود: این شهید بزرگوار بسیج را کانون توسعه فرهنگ اصیل اسلامی می‌دانست و به تفکر بسیجی سخت اعتقاد داشت و با توجه به این روحیات بود که فرماندهان سپاه و ارتش یا سایر مجاهدان میادین دفاع ازجمله بسیجیان نیز به او علاقه ویژه‌ای داشتند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه الیگودرز عنوان کرد: همین روحیات معنوی، الهی و اخلاص در عمل و خدمت به مردم است که رابطه‌ای عمیق برقرار می‌کند تا جایی که مقام معظم رهبری بوسه بر تابوت آن شهید عزیز میزند و در حقیقت قدرشناسی خود را از این سردار سرافراز ارتش اسلام نشان می‌دهد.

, , ,

وی تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی یک انسان معتقد به اخلاق الهی در بعد اسلامی و یک عاشق به‌تمام‌معنا بود، انسانی که عشق به خدمت و اسلام در وجودش موج می‌زد و امام خمینی(ره) در این راستا فرمودند فرمانده ارتش حال با فرمانده ارتش سابق زمین تا آسمان در طرز تفکر، در طرز عمل و در زندگی روزمره‌اش فرق دارد و لذا باید گفت تمامی صفات شایسته را آن عزیز سفرکرده دارا بودند.

,

لرستانی گفت: آنچه باعث شادی روح شهدا می‌شود، داشتن روحیه استقامت و شجاعت در برابر تهدیدات و عربده‌های دشمنان است، دشمن به بهانه‌های مختلف در اطراف کشور عزیزمان مستقر شد اما هیچ‌گونه وحشت و هراسی در دل ملت ایران ایجاد نکرد و مردم همچنان رسالت عظیم خود که پاسداشت خون شهدا است را به‌خوبی ادا می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
حجت‌الاسلام لرستانی با بیان اینکه ولایتمداری از خصوصیات بارز شهید علی صیاد شیرازی بود، گفت: شهید صیاد شیرازی بسیج را کانون توسعه فرهنگ اصیل اسلامی می‌دانست و به تفکر بسیجی سخت اعتقاد داشت.