اجرای محدودیت‌ها کرونایی تاثیری در کاهش ترافیک نداشته است/ مرگ ۲۶ نفر به دلیل خاموشی معابر در سال گذشته
[

به گزارش  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در نخستین نشست خبری خود پس از حلول سال نو متذکر شد که پلیس راهور تهران بزرگ  برای دومین سال متوالی در کاهش تصادفات و حوادث موفق عمل کرده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
جزییات آمار تصادفات در سال گذشته 
, جزییات آمار تصادفات در سال گذشته , جزییات آمار تصادفات در سال گذشته ,
 
,
وی با اشاره به اینکه حدود ۴۰ درصد از تصادفات سال ۹۹ مربوط به عابرین پیاده بوده گفت: در این راستا اقداماتی توسط شهرداری تهران انجام شد تا توانستیم سهم عابرین پیاده را ۸ درصد کاهش دهیم.
,
 
,
سردار حمیدی با متذکر شدن این نکته که حدود ۴۴ درصد از حوادث سال گذشته مربوط به موتورسیکلت ها بوده، خاطر نشان کرد: این حوادث نسبت به سال‌های گذشته متاسفانه ۸ درصد افزایش داشته که با این وجود تردد موتورسیکلت در پایتخت افزایشی ۱۵ درصدی داشته است.
,
 
,
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در رابطه با تصادف با خودرو یادآور شد: ۱۶ درصد از تصادفات سال ۹۹ مربوط به خودروهای سواری است.
,
 
,
وی ادامه داد: در بهمن ماه سال گذشته ۲۶ نفر از هموطنان را به دلیل خاموشی بزرگراه‌ها از دست دادیم. با برگشت روشنایی به معابر این عدد کاهش پیدا کرد.
,
 
,
 
,
جان باختن ۴ مأمور پلیس راهور بر اثر کرونا 
, جان باختن ۴ مأمور پلیس راهور بر اثر کرونا , جان باختن ۴ مأمور پلیس راهور بر اثر کرونا ,
 
,
حمیدی خاطرنشان کرد: ۴ نفر از مأموران پلیس راهور بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و بیشترین آسیب را از ویروس کرونا این پلیس دید.
,
 
,
 
,
طرح موتوریار مانع انتقال موتورهای متخلف به پارکینگ شد
, طرح موتوریار مانع انتقال موتورهای متخلف به پارکینگ شد, طرح موتوریار مانع انتقال موتورهای متخلف به پارکینگ شد,
 
,
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: ۳۷ هزار موتورسیکلتی که باید به پارکینگ منتقل می‌شدند با اجرای طرح موتوریار به پارکینگ نرفتند.
,
 
,
وی گفت: در سال ۹۹ رقم تصادفات منجر به فوت به حدود ۵۶۰ نفر رسید البته باید صبر کنیم تا پزشکی قانونی آمار نهایی اسفندماه را اعلام کند.
,
 
,
 
,
سال ۱۴۰۰، سالی پرکار برای راهور تهران
, سال ۱۴۰۰، سالی پرکار برای راهور تهران, سال ۱۴۰۰، سالی پرکار برای راهور تهران,
 
,
حمیدی با اشاره به برنامه‌های راهور برای سال ۱۴۰۰ افزود: ساماندهی موتورسیکلت سواران، اجرای جدی تری طرح موتوریار، ساماندهی بار شهری، ساماندهی خودروهای جرثقیل‌دار و همچنین ساماندهی حوزه‌های مربوط به عابرین پیاده از اهداف ما در سال ۱۴۰۰ است.
,
 
,
 
,
 اصلاحات هندسی هنوز جای کار دارد
,  اصلاحات هندسی هنوز جای کار دارد,
 
,
رئیس پلیس راهور فاتب بیان کرد: در حوزه اصلاحات هندسی هنوز جای کار است و خیلی از زیرگذرها باید راه اندازی شود و خیلی از معابر نیاز به ایمن سازی دارد، همچنان نصب نیوجرسی در بزرگراه‌ها را دنبال می‌کنیم.
,
 
,
حمیدی گفت: تهران نزدیک به ۴ میلیون سفر کاری دارد، برای همین معیار ممنوعیت‌های ترددی را در استان تهران در نظر گرفته‌ایم نه شهر تهران؛ طبق قانون ساکنین هر شهر و استان باید پلاک بومی داشته باشند و افرادی که پلاک شان را تغییر نداده‌اند زودتر باید این کار را انجام دهند، اما فعلاً پلاک‌های غیربومی که در محدوده تهران تردد می‌کنند جریمه نمی‌شوند.
,
 
,
 
,
در جریان شکایت عنابستانی نیستم
, در جریان شکایت عنابستانی نیستم, در جریان شکایت عنابستانی نیستم,
 
,
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از شکایت آقای عنابستانی مطلع شده‌اید و کیفرخواستی علیه شما صادر شده است، گفت: من هنوز چیزی نشنیده‌ام.
,
 
,
 
,
هنوز اجرای محدودیت ها تاثیری بر ترافیک نداشته
, هنوز اجرای محدودیت ها تاثیری بر ترافیک نداشته, هنوز اجرای محدودیت ها تاثیری بر ترافیک نداشته,
 
,
رئیس پلیس راهور فاتب در پایان با اشاره به اجرای محدودیت‌ها کرونایی از روز گذشته و تاثیر آن بر ترافیک گفت: هنوز تاثیر محسوسی را در کاهش ترافیک مشاهده نکردیم.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
رئیس پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه رقم تصادفات منجر به فوت در ۱۱ ماه سال ۹۹، به ۵۶۰ تن رسیده؛ در رابطه با اجرای محدودیت‌ها کرونایی و تاثیر آن بر ترافیک تهران که از روز گذشته اعمال شده، گفت: به رغم اجرای این محدودیت ها، هنوز تاثیر محسوسی را در کاهش ترافیک مشاهده نکرده‌ام.