عوامل حمله به پاسگاه کورین زاهدان دستگیر شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین اشتری در حاشیه دیدار با خانواده شهید مجید رجایی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: این شهید والامقام جانش را برای امنیت و آسایش مردم نثار کرد و باعث خنثی شدن شرارت ها در منطقه محل خدمتش شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به اینکه عواملی که در شهادت این شهید بزرگوار دخیل بودند شناسایی، دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند، افزود: این افراد به امید خدا به سزای اعمالشان می رسند.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز فرزندان مردم ایران اسلامی در نیروی انتظامی، حافظ نظم و امنیت این کشور هستند، تصریح کرد: امروز پرسنل نیروی انتظامی با حضور در  شهرها، مرزها، جاده ها، روستاها آماده خدمت به مردم هستند و جانشان را برای امنیت و آسایش کشور نثار می کنند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه راه شهدای والامقام با افتخار ادامه دارد، گفت: شهدای عزیز باعث افتخار ما و همه مردم ایران هستند.
,
 
,
ناجا در کنار مدافعان سلامت آماده خدمت رسانی به مردم عزیز است
, ناجا در کنار مدافعان سلامت آماده خدمت رسانی به مردم عزیز است,
 
,
سردار اشتری در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی در همان ساعات اولیه شیوع ویروس کرونا به مدافعان سلامت اعلام آمادگی کرد، یاد آور شد: امروز حافظان امنیت با تمام توان در کنار حافظان سلامت هستند. 
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه بخش زیادی از مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا را نیروی انتظامی انجام می دهد، خاطر نشان کرد: پلیس با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت مستمر و بی وقفه آماده خدمت رسانی به مردم عزیز است.
,
 
,
گفتنی است، فردا دوشنبه ۲۳ فروردین‌ماه با حضوری فرمانده نیروی انتظامی، سردار سعید مطهری زاده جایگزین سردار مظاهری در خراسان شمالی می شود.
,
 
,
 سردار مطهری زاده پیش از این معاون عملیات یگان ویژه ناجا بوده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری عواملی که در شهادت شهید رجایی، شهید پاسگاه کورین زاهدان، دخیل بودند خبر داد و گفت این افراد به مراجع قضائی تحویل داده شدند.