نام‌نویسی ۷۱۸ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا در تربت حیدریه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شرفتی راد، فرماندار تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: در بخش مرکزی ۳۰۳ نفر برای راهیابی به شوراهای روستایی ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۷۸ نفر مرد و ۲۵ نفر زن هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
وی تصریح کرد: از مجموع ۵۵ روستای این بخش در ۵۳ روستا بالای ۲۰ خانوار انتخابات شورای اسلامی برگزار می شود.
,
 
,
شرافتی راد گفت: همچنین ۲۶۷ نفر برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی بخش رخ ثبت نام کردند که از این تعداد، ۲۵۵ نفر مرد و ۱۲ نفر زن هستند.
,
 
,
فرماندار تربت حیدریه بیان کرد: از مجموع ۵۲ روستای بخش رخ ۴۸ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت شرایط تشکیل شورا را دارند و در تمامی آنها تعداد کاندیداها به حد نصاب رسیده است.
,
 
,
وی از نام نویسی  ۵۸ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی بخش بایگ تربت حیدریه خبر داد و افزود: از این تعداد، ۵۵ نفر مرد و ۳ نفر زن هستند و در همه ۸ روستای بخش بایگ انتخابات شوراهای اسلامی برگزار می شود.
,
 
,
فرماندار تربت حیدریه خاطر نشان کرد: برای ۱۷ روستای بخش کدکن نیز تعداد ۹۰ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۶ نفر مرد و ۶ نفر زن هستند و در تمامی روستاهای این بخش از نظر تعداد ثبت نام، داوطلبان به حد نصاب لازم برای برگزاری انتخابات رسیده اند.
,
 
,
شرافتی راد گفت: سعی می کنیم تا زمان انتخابات برخی شعباتی که احتمال ترافیک در آن را داریم افزایش دهیم و در بخشی که فضا باشد فضای انتخابات را به فضای باز محصور صحن مدارس و یا مساجد منتقل کنیم.
,
 
,
وی بیان کرد: هر گونه تبلیغات زودهنگام، تخریب، تهدید، تهمت در فضای حقیقی و مجازی پیگرد قانونی دارد و فعالان مجازی مراقب باشند در این فضا تحت تاثیرافراد خاصی قرار نگیرند.
,

انتهای پیام/

]
شرافتی راد گفت: با پایان مهلت ثبت نام نامزدهای انتخاباتی شورهای روستا، 718 نفر برای ورود به این عرصه در چهار بخش مرکزی، رخ، کدکن و بایگ تربت حیدریه نام نویسی کردند.