ارتقای 20 برابری ظرفیت اینترنت در چهار روستای شهرستان سنندج
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، آزاد حکمت با اشاره به اختلال بوجود آمده در ارتباطات روستایی محور نزاز،نیر، محراب و تنگی سر در اثر سقوط دکل پسیو گردنه نزاز در روزهای پایانی اسفند ۹۹ گفت: با تلاش همکاران منطقه و نصب تجهیزات لازم ،ارتباطات ثابت و سیار در نقاط مذکور در کمترین مدت در فروردین 1400 به صورت مجدد با کیفیت بالاتر برقرار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی,

وی اظهارداشت: در این راستا به منظور برقراری ارتباطی پایدار و بدون مشکل، تامین و اجرای فیبر نوری بطول حدود ۱۸ کیلو متر در دستور کار قرار گرفت که با سعی و کوشش همکاران ساکنین این روستاها از خدمات با کیفیت تر در حوزه ارتباطات ثابت و سیار بهره مند شده اند.

,

وی خاطر نشان ساخت: در اجرای عملیات فوق علاوه بربرقرای مجدد ارتباطات ثابت وسیار ،زیر ساخت اینترنت منطقه نیز با ارتقای ظرفیت ۲۰ برابری و اختصاص تجهیزات cwdm  به ۱۰۰ مگ افزایش یافته است.

,

حکمت با اشاره به اینکه نه تنها توسعه و ارتقا زیرساخت ها در بخش انتقال،دیتا و ارتباطات سیار در روستاها را در دستور کار داریم بلکه به محض رصد کوچکترین اختلال در نقاط روستایی با هدف ارائه خدمات مناسب به روستاییان و کاهش شکاف دیجیتالی نسبت به رفع اختلال و مشکل ارتباطی اقدام خواهیم نمود.

,

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه ، ضمن سپاسگذاری از سعی صدر و تعامل مشتریان ساکن در نقاط روستایی فوق به دلیل اختلال ایجاده شده در ارتباطات مخابراتی و ارتباطی آنها بر اثر سقوط دکل پسیو گردنه نزاز ، نویدِ تحقق ارتقای 20برابری ظرفیت اینترنت و نصب تجهیزات لازم در این نقاط را به مشتریان اعلام کرد.

,

انتهای پیام/

]
مدیر مخابرات منطقه کردستان به ارتقای 20 برابری ظرفیت اینترنت در روستاهای نزاز، نیر، محراب و تنگی سر از توابع شهرستان سنندج خبر داد.