فعالیت۱۷۰ روحانی تبلیغی طی ماه مبارک رمضان در میناب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام اسحق فاضلی، رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی هرمز با بیان اینکه مبلغان طلایه‌داران اسلام هستند و هر چه داریم در سایه تبلیغ این افراد است.،گفت: ۱۷۰ مبلّغ روحانی در شهرستان میناب  مشغول موعظه و تبلیغ دین هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی هرمز,

رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای تبلیغ است، منبر در امر تبلیغ یک منبع مؤثر است و اصل بر این است که دامنه تفسیر قرآن نیز باز شود.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان  میناب گفت: ۱۷۰ روحانی برای امر تبلیغ در ماه مبارک رمضان به مساجد، حسینیه ها و تکایای شهرستان اعزام شدند.

,

به گفته فاضلی مساجد در ماه مبارک رمضان باز بوده، قاریان در محل مسجد قرائت می کنند و اجرای سایر برنامه های مذهبی ملزم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی بوده و ضمن بهره گیری مبلغین از فضای مجازی در راستای تبلیغ برگزاری نماز جماعت نیز به مدت ۳۰ دقیقه و با فاصله گذاری اجتماعی و بصورت محدود انجام می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: تعداد ۶۰ خانه عالم در روستاهای شهرستان میناب قابل بهره برداری بوده و تعداد۱۹ خانه عالم در حال ساخت می باشد که در تلاش هستیم این امر با حمایت خیرین نیکوکار و کمک های مردمی در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

,

انتهای پیام/

]
رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب از فعالیت ۱۷۰ روحانی تبلیغی در طی ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبرداد.