جمع‌آوری بیش از ۵۷ میلیون تومان برای خرید تبلت دانش‌آموزان نیازمند نوسود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نجیب ویسی در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله، اظهار داشت: با همت و مشارکت خیّرین بزرگوار در پاسخ به فراخوان در تامین کمک هزینه خرید تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت سطح منطقه نوسود و همچنین همکاری پرسنل این اداره از جمله مدیران، معلمان و هیئت مدیره محترم موسسه خیریه امام شافعی (رض) شهر نوسود، مبلغ 575/000/000 ریال به حساب بانکی این موسسه واریز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله,

رئیس اداره آموش و پرورش منطقه نوسود افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد و مشورت با افراد معتمد، آگاه و دلسوز سطح منطقه و تشکیل جلسه در محل دفتر ، کل مبلغ جمع آوری شده به صورت کارت هدیه با عنوان کمک هزینه خرید تبلت بین دانش آموزان مدارس شهر نوسود و روستاهای تابعه به صورت عادلانه توزیع شد.

,

وی گفت: خداوند را شاکریم که توفیقی حاصل شد خوشحالی خانواده های نیازمند و دانش آموزان کم بضاعت را فراهم کنیم که این خود ان شاء الله خشنودی خدا را به همراه خواهد داشت که قطعا این خشنودی موجب خوشبختی و نیک بختی خیرین و خانواده محترم آنها خواهد داشت.

,

رئیس اداره آموش و پرورش منطقه نوسود در پایان گفت: اینجانب وظیفه خود می دانم که از صمیم قلب از تمامی این عزیزان به ویژه هیئت مدیره محترم موسسه امام شافعی (رض) شهر نوسود تشکر و قدردانی کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
نجیب ویسی گفت: با کمک خیران و کارکنان آموزش پرورش منطقه مبلغ ۵۷۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای خرید تبلت دانش آموزان نیازمند جمع آوری شد.