غذای گرم برای نیازمندان در ۴۵ آشپزخانه مهدوی در سطح استان زنجان طبخ می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: آشپزخانه مهدوی همزمان با سراسر کشور در ابتدای ماه مبارک رمضان با هدف طبخ و توزیع غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس منحوس کرونا افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این آشپزخانه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان افتتاح شد، خاطرنشان کرد: نخستین مرکز اطعام مهدوی و افطاری ساده در قالب سومین مرحله پویش ایران همدل با هدف طبخ و توزیع غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از ویروس منحوس کرونا، کار خود را آغاز کرد.

,

 صفری افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها در ماه مبارک رمضان امسال با ایجاد 45 آشپزخانه مهدوی در مناطق مختلف استان، غذای گرم با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برای نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا طبخ می‌شود.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: هدفگذاری برای ماه مبارک رمضان امسال، طبخ حداقل 134 هزار پُرس غذای گرم برای خانواده‌های تحت حمایت و جامعه هدف با کمک مراکز نیکوکاری، خیران و نیکوکاران است.

,

وی اظهار داشت: در کنار پخت و توزیع غذای گرم، تهیه سبدهای معیشتی در ماه مبارک رمضان نیز در دستور کار کمیته امداد قرار دارد.

,

صفری خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شده که حداقل 34 هزار سبد غذایی (هر سبد به ارزش بین 250 تا 300 هزار تومان) تهیه و با رعایت حرمت و عزت نفس و کرامت انسانی در اختیار خانواده‌های تحت حمایت  قرار گیرد.

,

وی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در ماه مبارک رمضان، طرح مفتاح‌الجنه است، افزود: این برنامه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در جهت دلجویی و تفقد از خانواده‌های ایتام، بی‌سرپرست و بیمار صعب‌العلاج انجام می‌شود.

,

صفری ادامه داد: این طرح امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت نیابتی انجام خواهد شد و حامیان،خیران و نیکوکاران می‌توانند سبدهای غذایی و معیشتی را تهیه و به کمیته امداد اهدا کنند تا در اسرع وقت توسط مددکاران این نهاد در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گیرد.

,

وی یادآور شد: بیش از 8 هزار خانواده در ماه مبارک رمضان  سال  گذشته از کمک خیران در طرح مفتاح‌الجنه بهره‌مند شدند.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان، پویش ایران مهربان را از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان بیان کرد و گفت: این طرح به منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین جهت افزایش درآمد خانواده‌ها صورت می‌گیرد که شهروندان می‌توانند از طریق سایت ekram.emdad.ir ، تماس با تلفن نیکوکاری به شماره 33116 و انتخاب گزینه 5 و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در این طرح ثبت‌نام کنند.

,

وی افزود: همچنین شهروندان برای مشارکت در پویش ایران همدل و افطاری ساده می‌توانند از طریق شماره کارت مجازی 6037997950030420 و یا کد دستوری #024*8877* نیز اقدام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها در ماه مبارک رمضان امسال با ایجاد ۴۵ آشپزخانه مهدوی در مناطق مختلف استان، غذای گرم با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برای نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا طبخ می‌شود.