بخش اذانگاهی رادیو تهران با صدای محمد صالح علاء
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پروانه طهماسبی مشاور محتوایی ویژه‌برنامه افطاری شبکه رادیویی تهران گفت: ویژه برنامه ماه رمضانی «دعوت» حدود ۹ سال که در ماه‌های رمضان از رادیو تهران روی آنتن می‌رود. این برنامه کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی شبکه رادیویی تهران که تا پایان ماه رمضان هر روز از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ از موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: برنامه با دعوت محمد صالح علاء از روزه داران بر سر سفره افطار شبکه رادیویی تهران آغاز می‌شود.

,

همچنین؛ بخش‌های اذانگاهی ویژه برنامه افطاری دعوت با صدای محمد صالح علاء تقدیم روزه داران خواهد شد.

,

طهماسبی با اشاره به اینکه آیتم اصلی برنامه یک گفتگوی مفصل با آدم‌های خاص است، خاطر نشان کرد: بخش اصلی برنامه گفتگو با آدم‌های خاصی که در هر شرایطی سعی می‌کنند کمک حال دیگران باشند، آدم‌هایی که جور دیگری زندگی می‌کنند و دنیا را از دریچه دیگری می‌بینند و برای زندگی بهتر افراد نیازمند تلاش مثبت می‌کنند. هر شب به صورت مجازی آدم‌های خاصی بر سر سفره افطار رادیو تهران دعوت هستند از خیرین، نیکوکاران، ایثارگران، امدادگران.

,

این برنامه شامل آیتم‌های متنوعی که می‌توان به نیایش‌های اذانگاهی علی میرمیرانی صاحب قلم و نویسنده کتاب ما همه خوبیم اشاره کرد. مجید اسدزاده متخصص تغذیه هر روز با بیان اصول صحیح تغذیه در ماه مبارک رمضان روزه داران را راهنمایی می‌کند.

,

آیتم «گفتگو با در» به همت صادق داوری فر از تهیه کننده‌های رادیو تهران تهیه و تولید می‌شود، که گفتگوهای فردی با درهای مختلفی که در زندگی با آن روبرو می‌شویم.

,

علاوه بر این؛ روایت ماه رمضان از زبان یک کودک، سخنان بزرگان، دعوت نامه‌های مختلف از زبان آدم‌های مختلف، نیایش و ترانه از دیگر بخش‌های این برنامه است.

,

مهدی مجنونی تهیه کننده، الهام شوقی گوینده و نویسنده، مریم شهرام پور و مهدی رسولی نویسنده، یاسمن طاهری آیتم ساز کودک، سپیده آقاجانی هماهنگی از جمله عواملی هستند که با این برنامه همکاری می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
بخش اذانگاهی شبکه رادیویی تهران با طنین صدای محمد صالح‌علاء از برنامه «دعوت» پخش می‌شود.