بیش از ۱۰ هزار مسکن روستایی در میاندوآب مقاوم‌سازی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حقوردی هادی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه بهسازی و مقاوم سازی مساکن روستایی یکی از برنامه های در دست اجرای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: تاکنون برای ۱۲ هزار واحد مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت در میاندوآب‌ تسهیلات بانکی به منظور مقاوم سازی اعطا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی‌ افزود: این تعداد شامل ۳۶ درصد از واحدها بوده که از این تعداد برای ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی پایان کار صادر شده و بقیه و مساکن نیز در دست اجرا است.

,

رییس بنیاد مسکن میاندوآب گفت: امسال نیز مقاوم سازی یک ‌هزار و ۳۵۰ واحد مسکن روستایی در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب‌ قرار دارد که در صورت استقبال مردم این تعداد قابل افزایش است.

,

هادی با اشاره به اینکه تمامی اصول فنی به دقت در احداث مساکن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رعایت می شود، تصریح کرد: در این زمینه طرح نظام فنی روستایی به منظور استفاده درست از تسهیلات بانکی در ساخت مساکن روستایی با نظارت فنی دقیق، با همکاری ۳۵ نفر از مهندسان و ناظران دارای پروانه اشتغال و ۶ دفتر فنی مهندسی اجرا می‌شود.

,

وی‌ افزود:  برای مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی، ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله اعطا می شود

,

انتهای پیام/

]
رییس بنیاد مسکن میاندوآب‌ با بیان اینکه در مجموع ۳۱ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در این شهرستان وجود دارد، گفت: تاکنون ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن روستایی در میاندوآب مقاوم سازی شده است.