اعلام نتایج طرح بزرگ استعدادیابی «نغمه های بهشتی» در ماه رمضان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حمیدرضا قربانیان، در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ با بیان اینکه متأسفانه سال گذشته در ماه مبارک رمضان به دلیل رعایت دستورالعمل ها برنامه ای نداشتیم، گفت: امسال می خواستیم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی جلسات جزء خوانی را برگزار کنیم که باز هم مسئولان مربوطه با توجه به شیوع گسترده کرونا در استان اصفهان، اجازه ندادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر دارالقرآن اهل بیت(ع) با اشاره به ادامه طرح بزرگ «نغمه های بهشتی» در ماه رمضان، افزود: این طرح در رابطه با استعدادیابی کودکان در قرائت قرآن را برگزار می شود که بالغ بر 400 نفر در این طرح شرکت کردند و مرحله اول آن تمام شده است و مرحله دوم آن هم 10 روز دیگر تمام می شود و در ماه رمضان هم نتایج آن را اعلام خواهیم کرد.

,

وی با بیان اینکه برای تنوع برنامه ها در کنار برگزاری جلسات جزء خوانی قرآن، برنامه ریزی کرده ایم، اظهار کرد: امسال برنامه «چهارشنبه های امام رضایی» را تدارک دیده ایم که چهارشنبه هر هفته با قرائت قرآن، تفسیر آیات قرآن و سایر برنامه های متنوع نظیر برگزاری مسابقه و اهدای جوایز برگزار می شد و فصل اول آن تمام شده است و قصد داشتیم که در ماه مبارک رمضان هم آن را ادامه دهیم.

,

حجت الاسلام قربانیان با اشاره به برنامه رادیویی «بشارت» که در طول سال از سوی دارالقرآن اهل بیت(ع) از رادیو اصفهان پخش می شود، ابراز کرد: امسال هم قصد داریم تا این برنامه را در ماه رمضان از رادیو داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
مدیر دارالقرآن اهل بیت(ع) با اشاره به ممنوعیت جلسات قرآنی حضوری در ماه رمضان امسال، گفت: طرح بزرگ «نغمه های بهشتی» در استعدادیابی قرائت قرآن، برنامه «چهارشنبه های امام رضایی» و برنامه رادیویی «بشارت» از رادیو اصفهان، افزون بر جلسات جزء خوانی از سوی دارالقرآن اهل بیت(ع) دنبال شده اند.