رئیس کلانتری قلابی دستگیر شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان، سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت در  گفت و گو با خبرنگار اجتماعی تهران پرس با اشاره به طرح رعد ۴۳ بیان کرد:  در این مرحله از طرح، ۱۰۳ نفر سارق دستگیر که از این تعداد ۶۰ نفر سابقه دار و دارای مجازات‌های کیفری بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ۵ باند سرقت متلاشی شد، بیان کرد: ۱۱ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و ۴هزار و ۵۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز در کارگاهی در نازی آباد کشف و ضبط شد.
,
 
,
سرهنگ جلیلیان از دستگیری ۲۰ نفر خرده فروش موادمخدر خبر داد و گفت: از این خرده فروشان  ۵ کیلوگرم مواد مخدر گل و حشیش کشف و ضبط شد.
,
 
,
, ,
 
,
 
,
سرکلانترهفتم پلیس پیشگیری پایتخت در رابطه با دستگیری فردی که خود را مامور و رییس کلانتری معرفی کرده بود، عنوان کرد: این فرد با عناوین رئیس کلانتری اقدام به اخاذی از مردم می کرد که طی عملیاتی توسط همکاران در سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری پایتخت دستگیرشد.
,
 
,
این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: تعدادی  دینام کولر، باتوجه به اینکه پشت بام نصب میشود و حفاظ نیز ندارد توسط سارقان ربوده شده بود که کشف و ضبط شد. ارزش ریالی اموال مکشوفه در این مرحله از طرح رعد بیش از ۳ میلیارد تومان است.
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
سرهنگ جلیلیان بیان داشت: مقادیری بیسیم نظامی که فاقد مجوز و بصورت قاچاق بود، کشف و ضبط شد.
,
 
,
وی در رابطه با کشف لوازم آرایش توسط همکاران در کلانتری پایانه جنوب خبرداد و گفت: این لوازم آرایشی در اتوبوس و انبارهای پایانه جنوب کشف شد که تقلبی بوده و مورد تایید شبکه بهداشت و درمان نیست.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
سرهنگ جلیلیان از دستگیری ۱۰۳ نفر سارق که از این تعداد ۶۰ نفر سابقه دار و دارای مجازات های کیفری بودند خبرداد.