فیلمی از لحظه تحویل قاتل چرامی توسط بزرگان یک طایفه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس، چند روزی است که یک نزاع دسته جمعی در شهرستان چرام باعث ایجاد حاشیه های مختلفی در استان و شهرستان چرام شده است، به گونه ای که واکنش های مختلفلی را نیز به دنبال داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این حادثه، فردی با اسلحه به دو نفر شلیک و فرار می کند، که در همان ساعات اولیه یک نفر از آن ها دستگیر و شب گذشته نیز اعلام شد که نفر دوم توسط بزرگان طایفه تحویل داده شده است.

,

مردم چرام همیشه ثابت کرده اند که مردمی متدین، با سطح درک و فرهنگ بسیار بالایی هستند، این مردم همیشه با درک و شعور بسیار بالایی که داشته اند از رخ دادن خیلی از اتفاقات جلوگیری کرده اند.

,

طایفه های چرام همیشه در نزاع های مختلف به دلیل سطح فرهنگ و درک بالایی که داشته اند  در پایان دادن به نزاع های دسته جمعی در این شهرستان پیش قدم بوده اند و هستند و از رخ دادن اتفاقات دیگر جلوگیری کرده اند.

,

در حادثه و نزاع دسته جمعی چند روز قبل در شهرستان چرام باز هم این اقدامات خوب و نگاه طایفه ای مناسب بود که به همه چیز پایان داد.

,

در زیر فیلم تحویل قاتل توسط بزرگان طایفه چرام را می بینید.

]
بزرگان یکی از طوایف شهر چرام قاتلی را که در روزهای اخیر زمینه‌ساز ایجاد نزاع در این شهر شده بود را به مقامات انتظامی تحویل دادند.