تعطیلی تمامی برنامه‌های کوهنوردی بویراحمد برای مقابله با کرونا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و البته استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت بسیاری از اصناف و بازاریان و مردم را تعطیل کرده است اما به نطر می رسد با وجود شرایط بحرانی در اکثر شهرستان‌های استان از جمله بویراحمد، برخی افراد همچنان به ماجراجویی خود ادامه می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

هفته گذشته خبری مبنی بر فعالیت تورهای گردشگری (اینجا بخوانید) در این پایگاه خبری منتشر شد و به این موضوع پرداخته بود که باوجود شرایط سخت کرونایی و محدودیت های ایجاد شده در استان کهگیلویه و بویراحمد در سایه بی‌توجهی به کرونا برخی تورهای گردشگری در یاسوج همچنان برگزار می‌شود و تصاویر و فیلم‌های آن‌ها در فضای مجازی منتشر می شود و باعث ایجاد رغبت سفر و گردش برای سایر افراد خواهد شد.

, اینجا,

یک روز پس از درج این خبر رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان بویراحمد در نامه ای به باشگاه های و گروه‌های کوهنوردی اعلام کرد از هرگونه صعود و برنامه دیگر خودداری کنند.

,

حسین زاده همچنین از محرومیت گروهی که اقدام به برگزاری برنامه کوهنوردی کرده بودند و تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر کرده بودند خبر داد.

,


,
, ,

 

,

انتهای پیام/

]
گزارش خبری در انتقاد از فعالیت‌های گروه‌های کوهنوردی و تورهای گردشگیری در ایام شیوع گسترده کرونا باعث تعطیلی این تورها شد.