ایستادگی ناوشکن های ایرانی مقابل نیروی دریایی آمریکا عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محمد عباسی نماینده نداجا در استان مرکزی عصر امروز در دیدار با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۲۹ فروردین علاوه براینکه یادآور رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف دفاعی کشور است و این نقش از پیروزی انقلاب تا دفاع مقدس و صحنه های مختلف همواره چشمگیر بوده همچنین تداعی کننده رویارویی ناوگان نیروی دریایی ارتش با نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس هم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: در این رویارویی ناوشکن سهند و سبلان و ناوچه جوشن در مقابل با استکبار و زیاده خواهی‌های آمریکا ایستادند و عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان کشاندند و موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی و ملت همیشه قهرمان ایران شدند.

,

نماینده نداجا در استان مرکزی اظهار کرد: عملکرد ارتش اسلامی در طول 42 سال عملکردی درخشان است و به وضوح نشان می دهد که ارتش مرد روزهای سخت است و اعتقاد داریم این نیروی مقتدر برای روزهای سخت و دفاع همه جانبه از ایران اسلامی و این آب و خاک آموزش دیده و آماده به رزم است.

,

وی ادامه داد: امروز نیروهای مسلح دست در دست یکدیگر و در سایه هدایت های فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) با تمام توان خواب را از چشمان دشمنان و متجاوزان گرفته اند.

,

عباسی اضافه کرد: استان مرکزی با توجه به اینکه دریا ندارد و از دریا نیز فاصله دارد ولی شهدای عزیز و گرانقدری تقدیم نیروی دریایی راهبردی ارتش کرده که نیاز به معرفی برای نسل جوان دارند.

,

وی گفت: شهدای شاخص نیروی دریایی همچون شهید امیر دریادار علی زارع نعمتی فرمانده دوم ناوچه جوشن، شهید امیر دریادار دوم ابراهیم حرآبادی افسر عملیات ناوچه جوشن و شهید امیردریاداردوم تکاور ابوالفضل عباسی و شهید ناوسروان تکاور اسماعیل شعبانی از شهدای مدافع خرمشهر و شهید دشتی ساسانی و  شهید سید محمد حسینی از پرسنل ناوچه پیکان از افتخارات نیروی دریایی راهبردی ارتش در استان مرکزی هستند که همچون سند عزت و سربلندی در کارنامه پرافتخار نیروی دریایی راهبردی ارتش می درخشند.

,

نماینده نداجا در استان مرکزی خاطر نشان کرد: با توجه به ماموریت ها و موقعیت نبرد نیروی دریایی در دفاع مقدس و نقش آفرینی آنها در دریا اکثر شهدای نداجا به علت موقعیت نبردشان جاویدالاثر هستند و استان مرکزی در نیروی دریایی۲۴ شهید  در ۸ سال دفاع مقدس تقدیم به آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی کرده که یاد و خاطره همه آنها و ۶۲۰۰ شهید والامقام استان مرکزی را گرامی می داریم.

,

انتهای پیام/

]
عباسی گفت:رویارویی ناوشکن سهند و سبلان و ناوچه جوشن در مقابل با استکبار و زیاده خواهی‌های آمریکا عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان کشاندند و موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی و ملت همیشه قهرمان ایران شدند.