سردار سلیمانی عروج شهید سردار حجازی را تسلیت گفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی عروج شهید والامقام سردار محمد حجازی را تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن این پیام به شرح زیر است:

,

«و من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

,
 
,
سلام علیکم بما صبرتم
,
درود و تحیت خداوند تبارک و تعالی بر سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و به ارواح طیبه شهداء و سلام بر مردان بزرگی که مخلص و بی ادعا در امتداد خط کربلا و در رکاب ولایت با ایثار پاره تن خویش ، حماسه و ایثار را رقم زدند تا عزت و استقلال نظام مقدس برآمده از خون شهیدان آسیب ناپذیر باقی بماند.
,
 
,
دیگر بار و و در ماه ضیافت الله شاهد شهادت و پرواز مهاجری دیگر از از تبار مجاهدان فی سبیل الله و درس آموزان مکتب سید و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) و علمدار شهیدانش ابوالفضل العباس (ع) هستیم، سرداری مقتدر و هوشمند که پس از سالیانی تحمل رنج و سختی ناشی از جراحات وارده در دوران دفاع مقدس ، نهایت قفس تن بشکست و به ملکوت اعلی پرکشید و در جوار افلاکیان سکنی گزید.
,
 
,
اینجانب به نمایندگی از خیل عظیم بسیجیان میهنمان شهادت آن فرمانده دلاور بسیجی، دلیرمرد عاشورایی و جانباز سرافراز سپاه اسلام برادر سیدمحمدحسین زاده حجازی را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب برحقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز( مدظله العالی) خانواده معزز و صبور شهید،بازماندگان، خیل عظیم بسیجیان و مردم شریف تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
,
 
,
 
,
سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین
,
 
,
انتهای پیام/
]
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی عروج شهید والامقام سردار محمد حجازی تسلیت گفت.