وزارت نیرو اجازه ندهد مردم در تابستان با مشکل آب شرب مواجه شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چهل و دومین جلسه شورای عالی آب عصر امروز (دوشنبه ۳۰ فروردین) به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
جهانگیری در این نشست با اشاره به گزارش های ارائه شده مبنی بر کاهش بارش ها در سال جاری، بر ضرورت مدیریت دقیق منابع آب در سال جاری تأکید کرد و از وزارت نیرو خواست برنامه ریزی های لازم را انجام دهد تا مردم در فصل تابستان با مشکل آب شرب مواجه نشوند.
,
 
,
وی همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق و به موقع به مردم در خصوص کم آبی و خشکسالی تأکید و خاطرنشان کرد: اگر مردم را در جریان مشکلات قرار دهیم، ‌شاهد همکاری جامعه در زمینه های مختلف خواهیم بود.
,
 
,
در این نشست که معاون اول قوه قضائیه، وزیران نیرو، صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و استانداران یزد، چهار محال و بختیاری و اصفهان نیز حضور داشتند، رییس سازمان هواشناسی گزارشی از خلاصه وضعیت بارش و تأمین آب در سال آبی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ ارائه کرد و به تشریح پیش بینی بارش و دمای هوا در ایام پیش رو پرداخت.
,
 
,
در این نشست،  همچنین نقشه راه احیای حوضه آبریز زاینده رود که در جلسه کارگروه احیاء زاینده رود تأیید شده بود بررسی شد و به تصویب رسید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به گزارش های ارائه شده مبنی بر کاهش بارش ها در سال جاری، بر ضرورت مدیریت دقیق منابع آب در سال جاری تأکید کرد و از وزارت نیرو خواست برنامه ریزی های لازم را انجام دهد تا مردم در فصل تابستان با مشکل آب شرب مواجه نشوند.