دانشکده علوم پزشکی تخلفی در موضوع واکسن مرکز سالمندان نداشته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسحاق ایلدرآبادی، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهارکرد: پرسنل دانشگاه علوم پزشکی در حضور نماینده بهزیستی یک دور واکسن کرونا را به تعداد افرادی که مورد تایید این نهاد بوده تزریق کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,


ایلدرآبادی افزود: طبق سند توسعه ملی تزریق واکسن کرونا باید به سالمندان و پرسنل مراکز سالمندان که ارتباط مستقیم با سالمندان را داشته اند تزریق شود.

وی گفت: براساس پیگیری ها 2 نفر از 29 نفری که واکسن کرونا را دریافت کرده اند از بستگان مدیر مرکز بوده اند و با وجود اینکه اینکه از نیروهای مرکز سالمندان بوده اند اما ارتباط مستقیم با سالمندان نداشته و در امور حسابداری و خدماتی مشغول به فعالیت بوده اند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به حضور نماینده بهزیستی در زمان تزریق واکسن و تایید افراد از سوی این نهاد، دانشکده علوم پزشکی مرتکب تخلفی نشده است، گفت: موضوع برای پیگیری بیشتر در دست بررسی است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
اسحاق ایلدرآبادی با اشاره به تخلف انجام شده در یک مرکز خصوصی سالمندان در شهرستان اسفراین و تزریق واکسن کرونا با 2 فرد غیرمشمول گفت: دانشکده علوم پزشکی اسفراین در این زمینه تخلفی انجام نداده است.