کشف بیش از ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در تربت حیدریه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حسینی، رئیس شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: مامورین انتظامی شهرستانهای تربت حیدریه و زاوه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت از یک واحد دامداری غیر فعال و یک دستگاه خودرو کامیون نفتکش در مجموع مقدار ۲۹ هزار و۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه گزارش این کشفیات به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده، افزود: برای قاچاقچیان سوخت محکومیت بالغ بر هفتصد میلیون تومانی در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تربت حیدریه صادر شده است.

,

حسینی بیان داشت: پس از بررسی پرونده ها توسط شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان و محرز شدن تخلف، متهمین پرونده علاوه بر ضبط سوخت های مکشوفه در مجموع به پرداخت مبلغ هفت میلیارد و سیصد میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

,

به موجب تبصره ۴ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خرید،فروش ،حمل و نگهداری انواع سوخت فاقد مجوز در حکم قاچاق محسوب می شود.

,

انتهای پیام/

]
حسینی گفت: مامورین انتظامی شهرستانهای تربت حیدریه و زاوه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت از یک واحد دامداری غیر فعال و یک دستگاه خودرو کامیون نفتکش در مجموع مقدار ۲۹ هزار و ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.