ریزش ۱۲۵۲۷ واحدی شاخص بورس در آخرین روز کاری هفته/ ارزش معاملات خرد به ۲ هزار میلیارد تومان نرسید
[
به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاملات بازار سهام امروز و در آخرین روز کاری هفته باز هم با افت قیمت‌ها و روند نزولی آغاز بکار کرد و شاخص کل بورس به عنوان نماگر بازار سرمایه با ۱۲ واحد نزول به مرکز ورود به کانال ۱.۱ میلیون واحد نزدیک شد و با ادامه این روند هفته آینده کانال ۱.۲ میلیون واحد را از دست خواهد داد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۲۹۱ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از  ۶ میلیارد و ۶۴۵ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.
, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۲۹۱ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از  ۶ میلیارد و ۶۴۵ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,
 
,
ارزش معاملات بازار سرمایه به بیش از ۹۳۱۵ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۱۹۱۸ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۵۷۸ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.
,
 
,
 
,
شاخص کل بورس اوراق بهادر تهران در پایان معاملات روز جاری با ۱۲ هزار و ۵۲۷ واحد نزول به ارتفاع یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۶۲ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۱۶۱۲ واحد افت عدد ۴۳۰ هزار و ۷۱ واحد را ثبت کرد.
, شاخص کل بورس اوراق بهادر تهران در پایان معاملات روز جاری با ۱۲ هزار و ۵۲۷ واحد نزول به ارتفاع یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۶۲ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۱۶۱۲ واحد افت عدد ۴۳۰ هزار و ۷۱ واحد را ثبت کرد.,
 
,
معامله گران در بورس تهران بیش از ۵ میلیارد و ۵۲۸ میلیون سهم و اوراق مالی در قالب ۲۳۸ هزار معامله و به ارزش ۳۹۰۱ میلیارد تومان دادوستد شد.
,
 
,
نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، سرمایه ‌گذاری غدیر و پالایش نفت تهران با بیشترین اثر منفی در کاهش شاخص بورس بیشترین نقش را داشتند.
,
 
,
 
,
شاخص کل فرابورس ایران نیز با ۵۵ واحد کاهش به ۱۷ هزار و ۷۲۸ واحد رسید.
, شاخص کل فرابورس ایران نیز با ۵۵ واحد کاهش به ۱۷ هزار و ۷۲۸ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۱۱۷ میلیون سهم و اوراق مالی در ۵۳ هزار نوبت و به ارزش ۵۴۱۴ میلیارد تومان معامله کردند.
,
 
,
نمادهای پلیمر آریا ساسول، ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس، گروه توسعه مالی مهر آیندگان و توسعه مولد نیروگاهی جهرم بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۱۲ هزار و ۵۲۷ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحد ایستاد و ارزش معاملات خرد سهام در تالار شیشه‌ای هم کمتر از ۲ هزار میلیارد تومان بود.