دولت می‌خواهد نتایج انتخابات را با امتیاز دادن به غربی ها دنبال کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قنادباشی در گفتگو با  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: خبرهای رسیده از مذاکرات با توجه به سوابق این تیم مذاکره کننده و این دولت بعید نیست چرا که  این دولت انواع هشدارها را از مقام معظم رهبری در خصوص برجام دریافت کرده بود و ایشان اعلام کرده بودند ما به امریکا اعتماد نداریم و اعتباری به حرف ان ها نیست اما دشمن زمینه هایی را فراهم کرد که ما بیشترین امتیاز را بدهیم اما خودشان امتیازی ندهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با تاکید بر این که آمریکایی ها به هیچ وجه قصد ندارند تحریم‌ها را بردارند، بیان کرد: دولت آمریکا سوابق زیادی در اقدامات ظالمانه دارد و از طرف دیگر لابی صهیونیستی در آمریکا وجود دارد که آن ها را مجبور می‌کند تحریم‌ها را بیشتر کند.

,

قنادباشی تصریح کرد: از یک طرف دولت ما سابقه خوبی در مذاکرات ندارد و از طرف دیگر دموکرات ها هم سابقه بسیار بدی دارند و افرادی که در دولت اوباما سر ما کلاه گذاشتند در این دولت هم هستند.

,

وی ادامه داد: هدف دشمن روشن است می‌خواهند امتیاز بگیرند و مذاکرات را فرسایشی کنند و دائما با وعده و وعید زمان آن را طولانی کنند و توان ما را کاهش دهند و از ما امتیاز بگیرند.

,

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اگر دولت خواستِ مردم را می خواهد باید مقاومت کند، مردمی که چهار سال در مقابل شدیدترین تحریم‌ها مقاومت کردند باز هم مقاومت خواهند کرد ، عزت و مصلحت ما به هیچ وجه در این نیست که کوتاه بیاییم.

,

قنادباشی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت نباید فکر کند قضایا پنهان خواهد ماند؛ انتخابات نیز خواهد گذاشت، دولت می‌خواهد نتایج انتخابات را با امتیاز دادن به غربی ها دنبال کند که کاری خائنانه است و ملت هرگز آن را نخواهد بخشید.

,

وی افزود: فرق امریکای زمان اوباما و اکنون این است که امریکای امروز ضعیف تر از آن زمان است و در مقابل ما قوی تر شده ایم. لذا باید دیپلماسی ما مبتنی بر قدرت و اقدار باشد ، دیپلماسی که قدرت داخلی را لحاظ نکند و ضعف دشمن را در نظر نگیرد، دیپلماسی نیست و یک حرکت بزدلانه و خائنانه است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان گفت: نشانه هایی از آقای روحانی دیدیم که به هیچ جه دلگرم کننده و اطمینان بخش نیست بلکه سوء ظن ها را می تواند بالا ببرد که می توان به عملکرد ضعیف در ماجرای مسکن و مسائل اقتصادی اشاره کرد، مسائلی وجود دارد که می تواند نشانگر این باشد که حسن روحانی مانع رفع تحریم ها است.

,

انتهای پیام/

]
قنادباشی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت نباید فکر کند قضایا پنهان خواهد ماند؛ انتخابات نیز خواهد گذاشت، دولت می‌خواهد نتایج انتخابات را با امتیاز دادن به غربی ها دنبال کند که کاری خائنانه است و ملت هرگز آن را نخواهد بخشید.