خروجی مذاکرات وین هر چیزی جز لغو تحریم‌ها باشد، پذیرفتنی نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: اصل مذاکرات وین از سوی نظام جمهوری اسلامی پذیرفته شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه مذاکرات به شرطی از سوی نظام اسلامی پذیرفته شده است که منافع واقعی مردم در این مذاکرات تامین شود، افزود: در مذاکرات وین باید منافع اقتصادی و معیتشی مردم تامین شده و نباید به دنبال منافع سیاسی که اقلیتی از دولتمردان به دنبال آن هستند، رفت. 

,

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خروجی مذاکرات در وین هر چیزی جز لغو تحریم‌ها باشد پذیرفتنی نیست، همچنین ضروری است لغو به صورت واقعی و با راستی آزمایی همراه باشد. 

,

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی برای تحقق حقوق مردم ایستاده است و اگر خروجی مذاکرات وین چیزی جز لغو تحریم‌ها و بدون راستی آزمایی باشد، مجلس در مقابل آن می‌ایستد. 

,

حجت‌الاسلام شجاعی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی اجازه نمی‌دهد دولت مثل مذاکرات گذشته با زندگی و معیشت مردم بازی سیاسی کند. 

,

وی برضرورت راستی آزمایی واقعی لغو تحریم‌ها تاکید کرد و گفت: تعلیق تحریم‌ها پذیرفتنی نیست چرا که به ضرر مردم است و راستی آزمایی نباید در مدت یک نصف روز و یا یک هفته انجام شود چرا که مطرح کردن چنین موضوعی به شوخی نزدیک است. 

,

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تحریم‌های بیشمار بانکی، مالی، پولی، گمرکی،بیمه و فروش نفت علیه نظام اسلامی اعمال شده است که راستی آزمایی آن در یک هفته نمی‌تواند انجام شود. 

,

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی به دنبال مراقبت و صیانت از حق مردم بوده و به دولت اجازه نمی‌دهد با  واژه‌ها بازی کرده و مذاکرات وین را ابزار قرار دهد. 

,

حجت‌الاسلام شجاعی بیان داشت: لغو تحریم‌ها با راستی آزمایی واقعی خواسته ملت و مجلس است و دولت باید به دنبال لغو تحریم‌ها باشد.

,

انتهای پیام/

]
حجت‌الاسلام حسن شجاعی، نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: خروجی مذاکرات در وین هر چیزی جز لغو تحریم‌ها باشد پذیرفتنی نیست.