اعلام لیست ١۶٠٠ تحریم، به تیم مذاکره‌ کننده شرط اولیه عمل به برجام است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید جلال زاده در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار داشت: مرحله بعد راستی آزمایی لغو تحریم‌ها توسط جمهوری اسلامی ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , اروم نیوز،,

وی ادامه داد: بدون اجرای مرحله اول و اعلام لیست تحریم‌ها از جانب کشور مقابل، جمهوری اسلامی ایران به مذاکره بازنخواهد گشت و نباید مذاکره انجام شود.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: راستی آزمایی در مورد لغو تحریم‌ها اولویت بعدی و مورد تاکید است.

,

جلال زاده بیان کرد: باید به این مساله توجه شود که آمریکا، تعهدات برجامی را با امضای یک بیانیه حذف مرد و از عمل به آن سرباز زد.

,

وی تاکید کرد: مجلس اجازه نمی‌دهد حقوق ملت تضییع شود و به همین خاطر طرح اقدام راهبردی برای رفع تحریم در مجلس به تصویب رسیده است.

,

وی بیان کرد: دولت باید به مسائل قبل توجه ویژه داشته باشد که در مذاکرات قبلی با وجود انجام کلیه تعهدات از جانب ایران، طرف مقابل به تعهدات عمل نکرد.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بر این امر نظارت حدی دارد تا خقی از ملت ضایع نشود.

,

انتهای پیام /

,
 
]
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکا باید لیست یک‌هزار و ۶٠٠ تحریم جمهوری اسلامی ایران را به تیم مذاکره‌ کننده هسته‌ای اعلام کند تا برگشت اولیه و عمل به برجام صورت گیرد.