صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی روستا در هیات‌های اجرایی در حال رسیدگی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا اظهار داشت: 4644 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای این استان ثبت‌نام کرده‌اند که هم‌اکنون رسیدگی به صلاحیت این داوطلبان در هیات‌های اجرایی در حال رسیدگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه هیات‌های اجرایی تا 16 اردیبهشت باید نتایج را به هیات‌های نظارت بخش‌ها اعلام کنند، خاطرنشان کرد: هیات‌های نظارت بخش‌ها تا اول خرداد، فرصت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان را دارند و سپس داوطلبان ردصلاحیت‌شده 4 روز فرصت شکایت و اعتراض دارند.

,

حجت‌الاسلام شجاعی افزود: در ادامه، رسیدگی به شکایت داوطلبان در هیات‌های نظارت شهرستان‌ها صورت پذیرفته و هیات‌های نظارت شهرستان‌ها تا 16 خردادماه برای رسیدگی به این شکایات، فرصت دارند.

,

رئیس هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر گفت: 725 داوطلب برای شوراهای اسلامی شهرها ثبت‌نام کرده‌اند و مهلت رسیدگی به صلاحیت آن‌ها در هیات‌های اجرایی پایان پذیرفته است.

,

وی با بیان اینکه هم‌اکنون رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در هیات‌های نظارت شهرستان‌ها در حال رسیدگی است، اظهار داشت: هیات‌های نظارت شهرستان‌ها تا 7 اردیبهشت، فرصت دارند که اعلام نظر کنند.

,

حجت‌الاسلام شجاعی با بیان اینکه مهلت اعتراض به رد صلاحیت‌ها در هیات‌های نظارت شهرستان به مدت 4 روز یعنی تا 12 اردیبهشت است، خاطرنشان کرد: به این اعتراضات در هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در استان رسیدگی خواهد شد.

,

وی افزود: هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان نیز 10 روز فرصت دارد که رسیدگی خودش را انجام و اعلام نظر کند.

,

رئیس هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان گفت: از مردم عزیز، دعوت می‌شود که با حضور و مشارکت خود برای آبادانی شهر و روستا اقدام کنند و یقین بدانند که کناره‌گیری و کنار نشستن آن‌ها به بهبود شرایط، کمک نمی‌کند.

,

وی تصریح کرد: آنچه که می‌تواند شرایط را بهبود ببخشد، حضور، مشارکت و انتخاب خوب و اصلح مردم است که امیدواریم این اتفاق در سطح استان و کشور بیفتد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان گفت: 4644 داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای این استان ثبت‌نام کرده‌اند که هم‌اکنون رسیدگی به صلاحیت این داوطلبان در هیات‌های اجرایی در حال رسیدگی است.