لازمه واکسینه‌شدن ثبت اطلاعات در سامانه "ناب" است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مرتضی غلامی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما در خصوص واکسینه شدن کادر درمان شهرستان گرگان نسبت به بیماری کرونا، اظهار کرد: در گرگان ۹۵ درصد کادر بهداشت و درمان نسبت به بیماری کرونا واکسینه شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
رییس مرکز بهداشت شهرستان گرگان با بیان اینکه تنها برخی از کادر درمانی بخش خصوصی این واکسن را دریافت نکرده اند، خاطرنشان کرد: نظام پزشکی کادر درمان بخش خصوصی را هماهنگ کرده تا در زمان و مکان مشخصی کار واکسینه آن ها انجام شود و تا آخر هفته آینده کار واکسیناسیون کادر درمان در سطح شهرستان به پایان می رسد.
,
 
,
وی با بیان اینکه با توجه به اینکه تمام خدمات بهداشتی و درمانی سامانه ای شده، افزود: سامانه مربوط به دانشگاه گلستان سامانه ناب است که باید اطلاعات شهروندان در آن ثبت شود.
,
 
,
غلامی با درخواست از مردم برای مراجعه به پایگاه های بهداشت و درمان در سطح محلات شهرستان گرگان در خصوص ثبت اطلاعات درمانی خانوار، عنوان کرد: در روستا ها اطلاعات کامل است اما در سطح شهرستان به دلیل جغرافیای گسترده مردم به مراکز جامع سلامت مراجعه کنند تا پرونده الکترونیک برای آن ها ثبت شود.
,
 
,
رییس مرکز بهداشت شهرستان گرگان با اشاره به اینکه بر اساس همین اطلاعات برآورد نیازمندی واکسن صورت می پذیرد، ابراز کرد: در حال حاضر بر اساس اطلاعات ثبت شده جمعیت بالای ۶۵ سال شهرستان ۳۵ هزار نفر است که ۷۰ درصد شهرستان ثبت سامانه ناب هستند و مابقی ثبت این سامانه برای دریافت واکسن و سایر خدمات بهداشت و درمان ثبت این سامانه نیستند.
,
 
,
وی، گفت: واکسیناسیون برای سنین بالای ۲۰ سال است که بر اساس اولویت اعلامی وزارت بهداشت و اطلاعات سامانه ناب فراخوان مردم و اولویت ها برای دریافت واکسن صورت می پذیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
رییس مرکز بهداشت شهرستان گرگان با اشاره به اینکه بر اساس اطلاعات سامانه برآورد نیازمندی واکسن صورت می پذیرد، گفت: در حال حاضر بر اساس اطلاعات ثبت شده جمعیت بالای ۶۵ سال شهرستان ۳۵ هزار نفر است که ۷۰ درصد شهرستان ثبت سامانه ناب هستند.