۵۰ هزار نفر برای تعیین لیست شورای شهر تهران ثبت‌نام کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حدود ۵۰ هزار نفر از شهروندان، متخصصین شهری، دانشجویان، جوانان، نخبگان، چهره‌های سیاسی و فعالان مدنی و اجتماعی برای تعیین لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و حضور در انتخابات شورای شهر تهران در سامانه شورای ائتلاف ثبت‌نام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در این اقدام با هدف بالا بردن مشارکت حداکثری مردم در انتخاب و رعایت قواعد دموکراسی، از نظرات عموم مردم برای حضور افراد اصلح، متخصص و متعهد در لیست انتخاباتی این گروه بهره برده و نمایندگان شورای ائتلاف برای حضور در شورای شهر تهران را با آرا مردمی تعیین می‌کند.

,

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم اعلام می‌دارد که مهلت ثبت نام تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه بوده و شهروندان و اقشار مختلف از جمله متخصصان، دانشجویان، دانشگاهیان، حوزویان و عموم مردم می‌توانند با ثبت نام در سامانه شورای ائتلاف نمایندگان خود را جهت حضور در لیست شورای ائتلاف معرفی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
به دنبال فراخوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای تعیین لیست انتخاباتی ششمین دوره شوراهای شهر تهران، حدود ۵۰ هزار نفر در سامانه مربوط ثبت‌نام کردند.