منع تردد شبانه در شب های قدر اجرایی نمی شود/ برگزاری مراسم احیا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، علی بیگ زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در در نشست هم اندیشی برنامه های پیشنهادی مراسم شب قدر، نماز عیدفطر و روز قدس اظهار داشت: براساس مصوبات ستاد ملی کرونا مراسم شب های قدر و نماز روز عید فطر در شهرهای با وضعیت رنگبندی قرمز و نارنجی در فضای باز و با جمعیت محدود برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

 

,

وی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت، پروتکل‌های بهداشتی جدید را ابلاغ خواهد کرد، ادامه داد: همچنین برگزاری مراسم ها در شهرهای با وضعیت زرد و آبی بر اساس الزامات و محدودیت‌های تعیین شده طرح جامع مدیریت هوشمند برگزار می شود.

,

 

,

بیگ زاده خاطرنشان کرد: مدت زمان برگزاری مراسم شب های قدر حداکثر دو ساعت خواهد بود و دستگاه‌های مربوطه باید بر رعایت این امر به صورت جدی نظارت کنند.

,

 

,

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی یادآور شد: به منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب‌های قدر طرح منع تردد شبانه (ازساعت ٢٢ تا ٣ صبح) صرفاً در شب‌های قدر اجرایی نمی‌شود.

,

 

,

 بیگ زاده علاوه بر این در خصوص برگزاری راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: شنبه هفته آینده در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص این موضوع تصمیم گیری و مصوبات لازم ابلاغ خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
علی بیگ زاده با اشاره به اینکه وزارت بهداشت، پروتکل‌های بهداشتی جدید را برای مراسم شب های قدر را ابلاغ خواهد کرد، گفت: به منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب‌های قدر طرح منع تردد شبانه صرفاً در شب‌های قدر اجرایی نمی‌شود.