ذبح ۳۰۰ راس گوسفند در ۱۱ مرحله طرح قربانی اول ماه قمری در سرخس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام داود حمیدی، مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: اجرای طرح قربانی اول ماه قمری توسط قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی در ایام شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: این طرح از چند ماه گذشته در شهرستان سرخس شروع و در طول ۱۱ مرحله گذشته بیش از ۳۰۰ راس گوسفند قربانی و گوشت گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

,

مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس خاطرنشان کرد: در طرح قربانی اول ماه قمری گروه‌های جهادی، خیریه‌ها، مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان سرخس مشارکت دارند.

,

حجت‌الاسلام حمیدی تصریح کرد: مشارکت خیران گرامی و مردم عزیز در این طرح بسیار ستودنی است، چرا که علاوه بر این طرح، تهیه و توزیع بسته‌های غذایی نیز انجام می‌شود.

,

مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس عنوان کرد: گوشت‌ گرم در نقاطی که قبلاً توسط گروه‌های جهادی، خیریه‌ها، مساجد و هیئت‌های مذهبی شناسایی شده در بین خانواده‌های نیازمندان و خانواده‌هایی که به علت شیوع ویروس کرونا گرفتار مشکلات معیشتی هستند، توزیع می‌شود.

,

وی در پایان گفت: به لطف خدا و به یاری امام زمان (عج) طرح قربانی اول ماه قمری در ماه‎‌های دیگر نیز ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
حجت‌الاسلام حمیدی گفت: طرح قربانی اول ماه قمری از چند ماه گذشته در شهرستان سرخس شروع شده و در طول 11 مرحله، بیش از 300 راس گوسفند قربانی و گوشت گرم بین نیازمندان توزیع شده است.