دومین آشپزخانه طبغ اطعام نیازمندان در بانه راه اندازی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال فرقانی رئیس کمیته امداد بانه در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به اینکه در شرایط کرونا و شرایط اقتصادی کشور، پویش ایران همدل، بزرگترین پویش مردمی بود که پس از انقلاب شکل گرفت، اظهار کرد: روزانه ۳۰۰ پرس غذا در این آشپزخانه طبخ که در مجموع هر دو آشپزخانه ۵۰۰ پرس و تا پایان ماه مبارک رمضان  ۱۳ هزار پرس غذای گرم تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
وی افزود: کلیه مراحل آماده سازی، طبخ، بسته‌بندی و توزیع غذای گرم  با نظارت کارشناسان ادارات بهداشت شهرستان انجام می‌شود و هماهنگی‌های لازم در این زمینه با مسئولان این اداره صورت گرفته است.
,
 
,
فرقانی با تاکید بر اینکه تامین مواد اولیه و سایر هزینه های پخت و توزیع غذا  با همکاری هیئت محمد رسول الله ، خیران و نیکوکاران صورت می گیرد، گفت: سابقه و شهرت مردم بانه در نیکوکاری، همدلی و همیاری، نوید دهنده ماه پر خیر و برکتی برای جامعه هدف خواهد بود که شیرینی آن همه تلخی های روزهای سخت کرونایی را خواهد زدود.
,
 
,
وی در پایان تاکید کرد: در این زمینه انتظار ما از خیرین، مومنین، بازاریان، صنف مختلف و بخشهای اقتصادی جامعه و دیگر اقشار مختلف این است که کمک کنند و در رفع مشکلات اقتصادی خانواده های محروم و مددجویان سهیم شوند، متأسفانه از سال گذشته کرونا هم به مشکلات اقتصادی و اجتماعی خانواده های مددجو اضافه شده است و در طول یکسال گذشته افرادی که خود تمکن مالی داشته و حمایت کننده محرومان بوده اند در اثر کرونا خودشان هم دچار مشکل شده و کارشان را از دست داده اند.
,
 
,
این آشپزخانه با حضور رئیس کمیته امداد، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، جانشین فرمانده سپاه و جمعی از خیرین بانه افتتاح و آغاز به کار کرد.
,
 
,

انتهای پیام/

]
جلال فرقانی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره ) بانه گفت: دومین آشپرخانه طبخ اطعام نیازمندان در بانه در راستای تهیه و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان این شهرستان به همت هیئت مذهبی محمد رسول الله و خیرین نیکوکار این شهرستان افتتاح و آغاز به کار کرد.