اجرای ۷۸۵ ساعت "شیفت ایثار" به همت کارگران بسیجی در سیستان وبلوچستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قورزایی در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده از کرونا، شماری از کارگران مشغول به کار در واحدهای صنعتی و کارخانجات استان بخشی از اضافه کار خود را به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
 
,
وی با بیان اینکه اجرای طرح شیفت ایثار یکی از برنامه‌های مهم بسیج کارگری است، افزود: کارگران در این طرح یک شیفت کاری را بدون دریافت دستمزد به خدمت فعالیت کرده و درآمد حاصل از آن را به افراد نیازمند اختصاص می دهند.
,
 
,
این مقام مسئول ادامه داد: امسال همزمان به هفته کارگر این قشر زحمتکش با تفکر انقلابی و روحیه جهادی خود برای کمک به آسیب دیدگان از بیماری کووید۱۹ اقدام به اجرای ۷۸۵ نفر ساعت کار مازاد از ساعت اداری کردند تا مرهمی بر زخم محرومان باشند.
,
 
,
وی تصریح کرد: این میزان نفر ساعت در بیش از ۵۳ واحد تولیدی سطح استان مشغول به ارائه خدمت بی منت به همنوعان خود شدند.
,
 
,
مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان اذعان کرد: از آنجایی که یکی از اهداف دشمن مایوس کردن مردم وخاموشی چرخ واحدهای تولیدی است، کارگران بسیجی با حضور پویا و فعال خود در جبهه اقتصادی توطئه شوم دشمنان را نقش برآب و خنثی کرده اند.
,

انتهای پیام/

]
مدیر سازمان بسیح کارگری و کارخانجات سپاه سلمان گفت: علیرغم شیوع ویروس منحوس کرونا و وارد شدن فشار اقتصادی و معیشتی به جامعه کارگری، اما این زحمتکشان مظلوم در صف مقدم خدمت به آسیب‌دیدگان ایستاده و ادای دِین می کنند.