به کارگیری ۹۸ پرستار در بیمارستان های خراسان شمالی در ایام کرونا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم بیانی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون باتوجه به احساس نیاز در بیمارستان ها، جهت رفع کمبود ها تعداد ۱۲۱ نفر نیروی پرستار و خدماتی در بیمارستان های خراسان شمالی به کارگیری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قاسم بیانی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار , عصراترک , عصراترک , عصراترک , اظهار داشت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون باتوجه به احساس نیاز در بیمارستان ها، جهت رفع کمبود ها تعداد ۱۲۱ نفر نیروی پرستار و خدماتی در بیمارستان های خراسان شمالی به کارگیری شدند.,

 

,

وی ادامه داد: از این تعداد نیروی انسانی، ۹۸ نیروی پرستار و ۲۳ نیروی خدماتی بودند که برای ترمیم کادر درمانی و ارائه خدمات بهتر و سریع تر به بیمارستان های سطح استان افزوده شدند.

,

 

,

بیانی اضافه کرد: نیروهای به کار گرفته شده شامل نیروهای استخدامی و نیروهای تمدید طرح و قراردادی هستند.

,

 

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به موج چهارم کرونا و افزایش تعداد بیماران مبتلا در صورت نیاز به نیروی پرستار از افراد بیشتری دعوت به همکاری خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/ 

, انتهای پیام/ ]
قاسم بیانی با اشاره به اینکه در ایام کرونا تاکنون 121 نیرو در بیمارستان های استان به کارگیری شده اند، گفت: از این تعداد 98 نفر پرستار و 23 نفر در بخش خدماتی بیمارستان ها بوده اند.