توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در‌ بین مددجویان انجمن کلیوی زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با کمک‌های مردمی و خیرین زنجانی در آستانه عید سعید نوروز نیز ۱۰۰ بسته معیشتی در بین بیماران نیازمند کلیوی توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: با هدف تهیه و توزیع رایگان بسته‌های معیشتی و مومنانه در ماه مبارک رمضان ۱۲۵ بسته معیشتی در مجموع به ارزش 500 میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی، تهیه و در بین بیماران نیازمند توزیع شد.

,

طهماسبی با بیان اینکه این خدمات در سال‌های گذشته در قالب مراسم افطاری برگزار می‌شد، گفت: متاسفانه در 2 سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و پرهیز از تجمعات و دورهمی‌ها این خدمات به صورت سبد معیشتی در بین خانواده‌ها توزیع شد.

,

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان با اشاره به مهمترین اقلام تهیه‌شده توسط خیرین، اظهار داشت: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارانی، رُب، مرغ، چای، خرما، گوشت و... بود که ارزش ریالی هر کدام از بسته‌های توزیع‌شده در بین بیماران دیالیزی، پیوندی و مراقبتی ۴ میلیون ریال است.

,

وی با اشاره به افزایش هزینه‌های دارو و درمان بیماران کلیوی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مشکل اصلی و اساسی انجمن کلیوی، کاهش کمک‌های مردمی به‌خصوص از ناحیه قلک‌ها و بنر مجالس در اوضاع و شرایط کرونایی است.

,

طهماسبی با بیان اینکه کمک‌های متفرقه از احسان و نذورات طی این مدت خوب بوده است، گفت: با توجه به حذف و عدم برگزاری مجالس و مراسم جشن و عزا، انتظار می‌رود هزینه‌های این مراسم برای درمان و داروی بیماران از ناحیه انجمن به عنوان نهاد رسمی حامی بیماران کلیوی اختصاص یابد.

,

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان تصریح کرد: خیرین و مردم نوع‌دوست می‌توانند هدایا و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به شماره حساب‌های همدلی ۲۵۲۵ بانک ملی و یا شماره کارت ۶۰۳۷۷۹۹۵۱۹۳۷۶ و یا سایر حساب‌های اعلامی انجمن کلیوی واریز و یا به صورت حضوری به دفتر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان واقع در شهرک آزادگان، انتهای خیابان فروردین، اهدا کنند تا گوشه‌ای از آلام این بیماران کاهش پیدا کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان از توزیع ۱۲۵ بسته معیشتی در مجموع به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در بین مددجویان این انجمن در ماه مبارک رمضان خبر داد.