ابراز رضایت فرزام از وضعیت ملی پوشان روئینگ در ژاپن
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، افشین فرزام درباره وضعیت ملی پوشان در رقابت های انتخابی المپیک اظهار کرد: ملی پوشان تا قبل از اعزام تمرین کردند و شرایطشان خوب بوده و اکنون نیز در پیست مسابقه تمرین داشتند. همه آماده هستند تا با قدرت به آب بزنند و بهترین نتیجه را کسب کنند. کارمان بسیار دشوار است و باید با تمرکزی بالا رقابت داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره محدودیت های ژاپن برای مقابله با ویروس کرونا نیز بیان کرد: همه پروتکل ها با جدیت بالایی رعایت می شود. اتفاق خوب این بود که قرنطینه نداشتیم و بچه ها توانستند از روز نخست با آرامش بیشتری تمرین کنند. ژاپن چون میزبان المپیک است با دقت بسیار بالایی همه چیز را تحت کنترل دارد تا مشکلی ایجاد نشود.

,

سرمربی تیم روئینگ ایران همچنین تصریح کرد: ملی پوشان ایران با تمام تلاش تمرین کرده اند و وضعیت خوبی دارند. در اینجا هم شرایطشان خوب است. مردم عزیزمان ما را دعا کنند تا بتوانیم دست پر به کشور برگردیم و نماینده های شایسته ای برای قایقرانی کشور باشیم. بحث المپیک مطرح است و باید بتوانیم افتخار آفرین باشیم.

,

رقابت های انتخابی المپیک در صورت مساعد بودن شرایط از فردا آغاز می شود و نماینده های کشورمان نیز به آب خواهند زد.

,

افشین فرزام و سولماز‌ عباسی کادر فنی تیم ملی در این مسابقات هستند و بهمن نصیری در روئینگ تک‌نفره سنگین‌وزن مردان، نازنین ملایی در روئینگ تک‌نفره سنگین‌وزن بانوان و کیمیا‌زارعی و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
سرمربی تیم ملی روئینگ ایران درباره شرایط پاروزنان گفت: ملی پوشان شرایط خوبی دارند و آماده هستند تا برای بهترین نتیجه در مسیر کسب سهمیه المپیک تلاش کنند.