تسهیلات کم‌بهره برای رفع موانع تولید در شهرستان کهگیلویه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی دژه در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص پرداخت تسهیلات کم بهره برای رفع موانع تولید گفت: این بنیاد به صورت پایلوت در دو بخش چاروسا و دیشموک این شهرستان به مشغول فعالت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس ,
مجتبی دژه با تاکید به اینکه با  اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات در بخش دیشموک به ۶۰۰ نفر از متقاضیان تسهیلات اشتغال پرداخت شده است افزود: طرح‌های اشتغالی در حوزه پرورش دام و طیور، مشاغل خرد و خانگی، کارگاهی، فنی و خدماتی به افراد اعطا شده است.
,
 
,
وی با اشاره به اعطای تسهیلات کم بهره و حمایت‌های بنیاد برکت افزود: به متقاضیان اشتغال در شهرستان کهگیلویه با همکاری و کمک نهاد‌های دولتی برای رفع  موانع، تولید کمک خواهد شد.
,
 
,
این مسئول با تاکید بر اینکه به زودی از طرح‌هایی که به واسطه بیماری کرونا تعطیل و یا متضرر شده اند حمایت‌های لازم انجام می‌شود گفت: با فعالیت بنیاد برکت در ۳۳ روستای بخش دیشموک طرح‌های اشتغالزایی حمایت و دنبال می‌شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
مجتبی دژه با اشاره به اعطای تسهیلات کم‌بهره و حمایت‌های بنیاد برکت گفت: از متقاضیان اشتغال در شهرستان کهگیلویه با همکاری و کمک نهاد‌های دولتی برای رفع موانع رونق تولید کمک می‌شود.