اهدای خون ۳۸۰ نفر طی شب‌های قدر در خراسان جنوبی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، ابراهیم میری‌مقدم مدیرعامل انتقال خون خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران از اهدای خون ۳۸۰ نفر طی شبهای قدر خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، ابراهیم میری‌مقدم مدیرعامل انتقال خون خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران از اهدای خون ۳۸۰ نفر طی شبهای قدر خبر داد.,

وی افزود: همزمان با شبهای قدر مردم به فکر بیماران نیازمند به خون بوده و در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان ۱۰۰ نفر، بیست و یکم ۱۷۱ نفر و بیست و سوم ماه مبارک رمضان ۱۰۹ نفر خون اهدا کردند.

,

مدیرعامل انتقال خون خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون نیز یک هزار و ۲۲۴ نفر موفق به اهدای خون به بیماران نیازمند به خون شدند.

,

میری‌مقدم خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان تا آخرین شب قدر یک هزار و ۵۳ نفر و طی سه شب قدر ۳۶۵ نفر خون اهدا کردند.

,

وی خاطرنشان کرد: اهدای خون طی ماه مبارک رمضان و شبهای قدر در دو پایگاه شهرهای بیرجند و طبس انجام شده است.

,

مدیرعامل انتقال خون خراسان جنوبی با بیان اینکه نیاز به خون همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: نیاز به پلاسمای بهبود یافتگان از کرونا نیز در استان وجود دارد و از افرادی که شرایط اهدای پلاسما دارند درخواست میشود بیماران نیازمند به پلاسما را فراموش نکنند.

,

انتهای پیام/۱۲۷/

]
میری‌مقدم گفت: طی شب‌های قدر ۳۸۰ نفر در شهرهای طبس و بیرجند به بیماران نیازمند به خون، خون اهدا کردند.