انتفاضه خواب راحت را از سردمداران رژیم صهیونیستی گرفته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، این یوم‌الله را فرصتی بزرگ برای نمایش قدرت جهان اسلام در برابر نظام استکبار و صهیونیسم غاصب دانست و اعلام کرد: ان‌شاء‌الله در آینده‌ای نزدیک جهانیان نظاره‌گر جشن آزادی قدس شریف خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این بیانیه آمده است: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، گفتمان مقاومت به فرهنگ غالب ملت‌های منطقه تبدیل شده و هلال مقاومت از تهران تا بغداد و دمشق و بیروت و صنعا، رویای خاورمیانه جدید محور غربی -عبری و عربی را نقش برآب کرده است و گفتمان مقاومت آن چنان عزت و اعتباری برای ملت‌های منطقه به ارمغان آورده که دیگر سیاست‌های آمریکا در منطقه جایگاهی ندارد.

,

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

,

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با تدبیری حکیمانه با هدف زنده نگاه داشتن آرمان مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اشغالگری رژیم صهیونیستی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را «روز قدس» نامگذاری کردند؛ روزی که جهان اسلام یکپارچه برضد رژیم نامشروع اسرائیل می‌خروشد و ندای آزادی قدس شریف را سر می‌دهد. چهل و سومین سالروز اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، بیانگر این واقعیت است که آرمان فلسطین رنگ و بوی کهنگی نگرفته و شیشه عمر نامشروع رژیم اشغالگر قدس شکننده‌تر از گذشته است.

,

موضوع فلسطین به عنوان زخمی کهنه و تاریخی در افکار عمومی جهان، امت اسلام یاد می‌شود و فرصتی طلایی برای تمامی گروه‌ها و جریان‌های فلسطینی ایجاد کرد که در مسیر انسجام، وحدت و همبستگی حرکت کنند و روز قدس را به عنوان اسم رمزی برای امت اسلامی جهت وحدت، مبارزه با اشغالگری و حمایت از آزادی قدس شریف و فلسطین قلمداد کنند.

,

در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می‌گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می‌افرازند.

,

اما استکبار جهانی به سر کردگی آمریکا با حمایت همه جانبه از جنایت‌ها و جنگ افروزی‌های رژیم صهیونیستی با حمایت از ادامه اشغالگری رژیم اسرائیل، علاوه بر نادیده گرفتن تمامی قوانین بین المللی، قطعنامه‌های سازمان ملل و به فراموشی سپردن تعهدات خود در قبال مردم فلسطین، با شناسایی بیت المقدس به عنوان مرکز این رژیم کودک کش و انتقال سفارتش به آن شهر، چهره ضد بشری خود را بیش از قبل به منصه ظهور رساند و ننگی دیگر را در کارنامه خود ثبت کرد.

,

توطئه خبیثانه سردمداران آمریکایی و صهیونیستی در معامله قرن مسئولیت بیشتری را بر دوش همه آزادگان و ملت‌ها و دولت‌های حق طلب قرار می‌دهد. مرعوب شدن برخی از کشورهای منطقه و هم پیمانی آشکار و دوستی آن‌ها با رژیم جنایتکار اشغالگر قدس خیانتی نابخشودنی به آرمان فلسطین و امت‌های آزادی خواه است، ولی این حرکات خیانتکارانه نخواهد توانست آرمان فلسطین و آزادی آن کشور را به دست فراموشی بسپارد.

,

امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، گفتمان مقاومت به فرهنگ غالب ملت‌های منطقه تبدیل شده و هلال مقاومت از تهران تا بغداد و دمشق و بیروت و صنعا، رویای خاورمیانه جدید محور غربی -عبری و عربی را نقش برآب کرده است و گفتمان مقاومت آن چنان عزت و اعتباری برای ملت‌های منطقه به ارمغان آورده که دیگر سیاست‌های آمریکا در منطقه جایگاهی ندارد. امروز خوشبختانه انتفاضه به یک قدرت بی بدیلی تبدیل شده و خواب راحت را از سردمداران رژیم صهیونیستی گرفته است.

,

رژیم صهیونیستی که روزی رویای سیطره از نیل تا فرات را در سر داشت امروز در درون سرزمین‌های اشغالی پشت دیوارهای بتنی ۱۰ متری محصور شده است و شهرک‌های صهیونیست نشین در مناطق مرزی به شهر ارواح تبدیل شده‌اند و امروز نهالی که پیر جماران ۴۲ سال پیش آن را غرس کرد به درختی تنومند تبدیل شده است و فرزندان خمینی (ره) با پرچمداری امام خامنه ای عزیز امروز در منطقه چشم در چشم اشغالگران در انتظار زمان صفر برای آزادی قدس شریف هستند.

,

اینک در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، متخصصان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و صنعت دفاعی ضمن حمایت از آرمان والای قدس و ملت مظلوم و مقام فلسطین تاکید می‌کند: همانطور که ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) فرمودند، رژیم جعلی اسراییل با رفتارهای دیوانه وار، ضد بشری و ددمنشانه خود به سرعت به پایان عمر ننگینش نزدیک می‌شود و به طور حتم توطئه خطرناک و فتنه بزرگ جبهه دشمن در ایجاد شکاف بین ملل و مذاهب اسلامی ناکام و رویای صهیونیست‌ها در ایجاد اسراییل از «نیل تا فرات» و شکل‌گیری منطقه جدید با مهندسی آمریکایی هرگز تحقق نخواهد یافت.

,

در پایان با گرامیداشت یاد و نام شهدای آزادی فلسطین شریف و جبهه مقاومت بویژه سید الشهداء محور مقاوت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، ان‌شاء‌الله در آینده‌ای نزدیک جهانیان نظاره‌گر جشن آزادی قدس شریف خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
وزارت دفاع ‌و پشتیبانی نیروهای مسلح روز جهانی قدس را فرصتی بزرگ برای نمایش قدرت جهان اسلام برابر صهیونیسم غاصب توصیف و اعلام کرد: انتفاضه خواب راحت را از سردمداران رژیم صهیونیستی گرفته است.