شعله انتفاضه رمضان به شهرک‌های صهیونیستی می‌رسد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «ابو حمزه» سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی هشدار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی تأکید کرد که اگر رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزات خود ادامه دهد، «شعله انتفاضه رمضان به شهرک‌های صهیونیست‌نشین خواهد رسید».
,
 
,
خبرگزاری صفا به نقل از ابوحمزه گزارش داد، انتفاضه رمضان به جهنم و آتشی برای صهیونیست‌ها و مواضع نظامی آنان بدل شده است.
,
 
,
وی ادامه داد، روز جهانی قدس، روز مستضعفان در مقابله با استکبار و تروریسم صهیونیستی-آمریکایی است و سالگرد این روز، امسال با انتفاضه رمضان مصادف شده است.
,
 
,
این فرمانده فلسطینی خاطر نشان کرد، صحنه‌های کرامت و رد ظلم در اینجا مشخص است و اینکه چگونه ساکنان قدس با اقتدار و جرأت، صهیونیست‌ها را زیر پا گذاشتند.
,
 
,
ابوحمزه به ساکنان قدس و کرانه باختری وعده صادقانه داد که سوپاپ اطمینان آنان خواهند بود و از آنان خواست که علیه صهیونیست‌ها دست به اقدام بزنند و عملیات‌ها را از سر بگیرند.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد، هر اندازه زمان طول بکشد و قدرت‌های استکباری تلاش کنند، قدس از بین نخواهد رفت و سرایا القدس نیز لحظه به لحظه، اتفاقات را رصد می‌کند.
,
 
,
این مسئول سرایا القدس در پایان تأکید کرد: «جنگ ما با دشمن ادامه دارد، آتش‌بس نخواهیم کرد و بر سر یک ذره از خاک فلسطین، چانه‌زنی نخواهیم داشت. همه ما به وعده خدا برای آزادسازی قدس ایمان داریم».
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
منبع: فارس
]
سخنگوی «سرایا القدس» هشدار داد اگر رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزات خود ادامه دهد، انتفاضه رمضان به شهرک‌های صهیونیست‌نشین خواهد رسید.