پیگیری بدهکاران بانکی در مناطق زلزله زده دنا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس زمین‌لرزه‌ ۵.۶ دهم ریشتر ریشتر 29 بهمن ماه در شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را  لرزاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


این زلزله خسارات مختلفی به منازل مسکونی، امکان گردشگری، بخش کشاورزی و باغات و زراعت وارد کرد، در اولین ساعت های این اتفاق گروه های مختلفی از مردم، سازمان ها، ارگان ها، هلال احرم بسیج و سپاه برای امداد رسانی در شهر زلزله زده سی سخت حضور یافتند.

,
,

با عادی شدن شرایط روند ارزیابی ها برای برآوردخسارت ها در دستور کار قرار گرفت و در نهایت واحدهای خسارت دیده از زلزله شامل تعمیری و احداثی مشخص شد.

,

درادامه کار آواربرداری ها شروع شد تا با اتمام این مرحله ساخت و سازها  با دریافت تسهیلات شروع شود، به علت پایین بودن سطح درآمدها امکان پرداخت وام های بانکی قبل از زلزله برای دنانشیان میسر نبود.

,

 یکی از مطالبات شهروندان زلزله زده در بحث باز پرداخت تسهیلات بانکی که قبل از وقوع زلزله در شهرستان دنا دریافت شده بود.

,

فرماندار دنا در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت امهال تسهیلات بانکی در شهر زلزله زده سی سخت گفت: مکاتباتی با استانداری و مدیران عامل بانک ها برای امهال وام های بانکی صورت گرفته است، اما تاکنون جوابی در این خصوص اعلام نشده است.

,

پناهی در ادامه با بیان اینکه در مناطق زلزله زده قانونی برای استمهال وام های بانکی به مدت 2 سال وجود داشت، ادامه داد: در شرایط حاضر با وجود مکاتبات انجام شده زمان اعلام نتیجه برای بازپرداخت وام های بانکی اعلام نشده است.

,

این مقام مسئول با توضیح اینکه اگر اعتباری برای کمک به مردم پیش بینی شود، می توان شاهد بازپرداخت این وام ها باشیم گفت : در این رابطه از طریق مسئولان بالا دستی پی گیری می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار دنا از آخرین وضعیت وضعیت پرداخت بدهی بدهکاران بانکی مناطق زلزله زده این شهرستان خبر داد.