انتفاضه قدس برگه دیگری از اراده ملت فلسطین برای نیل به حقوق مشروع آنهاست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس و دبیر کل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین جنایت اخیر صهیونیست ها در روز خونین جهانی قدس علیه ملت روزه دار فلسطین در مسجد الاقصی را بشدت محکوم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به مسئولیت انسانی و حقوقی نهادهای بین المللی ، مجامع بین المللی پارلمانی و سازمان ملل؛ خواستار توقف فوری جنایات رژیم جعلی و تروریستی اسراییل  و محکومیت این تجاوزات صهیونیستی و‌ توقف نقض سیستماتیک حقوق بشر گردید.
,
 
,
امیر عبداللهیان برافروخته شدن شعله های انتفاضه قدس را برگه دیگری از صفحات مبارزات و اراده ملت فلسطین برای نیل به حقوق مشروع خود خواند و یاری رساندن و کمک به ملت و مبارزین فلسطینی در این مرحله حساس را مهم و ضروری توصیف نمود.
,
 
,
دبیر کل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از مجالس اسلامی و جهان بویژه بین المجالس اسلامی و آسیایی درخواست کرد بطور ویژه موضوع قدس و مسجد الاقصی را مورد اهتمام قرار دهند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ک
]
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین المللی گفت: برافروخته شدن شعله های انتفاضه قدس برگه دیگری از صفحات مبارزات و اراده ملت فلسطین برای نیل به حقوق مشروع آنهاست.