تاکید معاون رئیس جمهور بر حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه برای کمک مالی و لجستیکی به فوتبال ملی ایران در این مقطع حساس اطمینان خاطر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دکتر نوبخت اخیرا به همراه دکتر حمید پوراصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه و هیات همراه از کمپ تیم های ملی بازدید و با رییس فدراسیون فوتبال و اعضای کادر فنی دیدار کردند. در این نشست صمیمانه مقرر شد تمامی هزینه های تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی و جام جهانی فوتسال از سوی سازمان برنامه و بودجه در قالب ردیف بودجه ای اختصاصی تأمین شود.
,
حالا اما معاون محترم رییس جمهور برای اطمینان خاطر فوتبال ملی ایران ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از تیم‌های ملی در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت:
,
با حضور در کمپ تیم های ملی، با اعضای کادر فنی و رییس فدراسیون فوتبال دیدار و گفتگو کردم. به آقای دراگان اسکوچیچ گفتم که با روحیه پیروزی طلبی و مبارزاتی که از او و توان بازیکنان تیم ملی سراغ دارم؛ به موفقیت آنها در بازی‌های جام جهانی بسیار امیدوارم.
,
درباره پشتیبانی مالی و لجستیک جهت پیروزی تیم ملی نیز این اطمینان را به آنان دادم که برای تأمین هزینه‌های تیم ملی فوتبال و تیم ملی فوتسال در بازی‌های مقدماتی جام جهانی، سازمان برنامه و بودجه از همه ظرفیت های قانونی استفاده می کند، چرا که موفقیت تیم های ملی در عرصه های جهانی موجب شادمانی ملت بزرگ ایران خواهد شد.
]
معاون رئیس جمهور معتقد است موفقیت تیم های ملی در عرصه های جهانی موجب شادمانی ملت بزرگ ایران خواهد شد.