تجربه تلخ شورای پنجم شهر زنجان نباید تکرار شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل خمسه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به در پیش بودن 2 انتخابات مهم ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال جاری اظهار داشت: سازمان بازرسی در این خصوص، حسب تکلیفی که دارد به دستگاه‌های اجرایی نظارت می‌کند تا از بیت‌المال، سوءاستفاده نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: استفاده از اموال، امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی، له یا علیه کاندیداها ممنوع بوده و با توجه به اینکه انتخابات، دوره مهم و تاثیرگذاری برای کشور است، مسئولان باید دقت کنند تا زمینه سوءاستفاده از بیت‌المال فراهم نشود.

,

خمسه با اشاره به وظیفه سازمان بازرسی که نظارت بر دستگاه‌های اجرایی است، خاطرنشان کرد: فعالیت کارکنان دستگاه‌ها در بخش‌های مختلف انتخاباتی در ساعات اداری ممنوع است.

,

بازرس کل استان زنجان با اشاره به همکاری بازرسی کل  استان با هیات نظارت در خصوص تایید صلاحیت داوطلبان گفت: هر چند بازرسی کل استان از جمله مراجع استعلام‌کننده نیست اما با توجه به درخواست هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور و در راستای ارتقای اتقان تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات این آمادگی در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا وجود دارد که در صورت استعلام هیات نظارت بر انتخابات شوراها سوابق قطعی موجود در بازرسی کل در اختیار هیات مذکور قرار گیرد.

,

خمسه با بیان اینکه استان زنجان، تجربه تلخی در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زنجان داشت، گفت: با تلاش و جدیت در تایید صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر نباید اجازه تکرار چنین تجربه تلخی داده شود.

,

وی تاکید کرد: اقتضا دارد افرادی به پارلمان‌های محلی وارد شوند که علاوه بر تخصص، تعهد لازم را برای بیشترین تاثیرگذاری در مدیریت شهری را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
بازرس کل استان زنجان با بیان اینکه این استان، تجربه تلخی در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زنجان داشت، گفت: با تلاش و جدیت در تایید صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر نباید اجازه تکرار چنین تجربه تلخی داده شود.