شرایط ناپایدار جوی تا پایان هفته مهمان استان کرمان خواهد بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیده حبیبی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص آخرین وضعیت شرایط آب و هوای استان گفت: از شب گذشته شاهد وزش باد در مناطق مرکزی کشور داشته ایم که به دلیل آنکه جهت وزش باد شمالی بوده، این گرد و خاک به مناطق شمالی استان منتقل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان ادامه داد: این شرایط کم و بیش در استان حاکم است و به نظر می رسد که بتدریج از غلظت گرد و غبار در ساعات بعد از ظهر کاسته شود؛ اما به طور کلی در سطح استان شاهد ناپایداری های جوی هستیم.

,

وی بیان کرد: امروز رشد ابر و رگبارهای باران را در مناطق شمال و شرق استان خواهیم داشت و ناپایداری های جوی در نیمه شرقی استان امروز بیشتر است؛ ولی به صورت متناوب تا پایان هفته شرایط ناپایدار اعم از رگبار، رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

,

انتهای پیام/

]
رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: امروز رشد ابر و رگبارهای باران را در مناطق شمال و شرق استان خواهیم داشت و ناپایداری های جوی در نیمه شرقی استان امروز بیشتر است؛ ولی به صورت متناوب تا پایان هفته شرایط ناپایدار اعم از رگبار، رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.